نویسنده: آرش رستمی
// شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

تریلر ماد جدید بازی StarCraft 2 با گرافیک کارتونی

یک ماد با نام StarCrafts Mod برای StarCraft II عرضه شده که حال‌وهوایی کارتونی و خنده‌دار به این بازی می‌بخشد.

استارکرفت 2 طرفداران فراوانی در سراسر دنیا دارد و همین باعث می‌شود که مادسازی برای آن ارزش بالایی داشته باشد. به‌تازگی و پس از ماه‌ها انتظار، مادی برای این بازی منتشر شده که فضایی کارتونی را به ساخته‌ی بلیزارد (Blizzard Entertainment) می‌آورد. این ماد StarCrafts Mod نام دارد و اخیراً تریلری از آن منتشر شده که می‌توانید در ادامه تماشای‌اش کنید.


StarCrafts Mod به‌واسطه‌ی کمپینی که طی سال ۲۰۱۵ در وب‌سایت ایندی‌گوگو (Indiegogo) جهت جمع‌آوری سرمایه برای آن برگزار شد، به مرحله‌ی نهایی رسید. در آن زمان، سازندگان این ماد توانستند بیش از ۹۹ هزار دلار برای آن سرمایه جمع کنند که این رقم به مقدار قابل توجهی بیشتر از هدف ۷۰ هزار دلاری کمپین بود.

ماد نام‌برده را می‌توان بدون نیاز به داشتن نسخه‌های کامل StarCraft 2 امتحان کرد؛ چرا که StarCrafts Mod در قالب یک بازی سفارشی‌شده از StarCraft Arcade قابل دریافت است. چنانچه استارکرفت 2 را روی سیستم‌تان نصب ندارید، می‌توانید با دانلود رایگان StarCraft II Starter Edition از وب‌سایت بتل نت، به آرکید استارکرفت دسترسی پیدا کنید. سپس کافی است تا عبارت star crafts mod را در بخش آرکید تایپ کنید تا دموی ماد را پیدا کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده