نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

با خرید نسخه بازسازی شده Yakuza، به دموی Yakuza 6 دسترسی پیدا کنید

امروز شرکت سگا اعلام کرد کسانی که نسخه پلی استیشن 3 و پلی استیشن 4 بازسازی Yakuza را خریداری کنند، می‌توانند به دموی بازی مورد انتظار Yakuza 6 روی کنسول پلی استیشن 4 دسترسی پیدا کنند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بازی Yakuza: Kiwami، نام بازسازی نسخه اولیه مجموعه یاکوزا است که پیش از این مشخص شده بود برای دو کنسول پلی استیشن 3 و پلی استیشن 4 منتشر می‌شود. امروز شرکت سگا، خبر خوبی به طرفداران مجموعه یاکوزا داد. این شرکت اعلام کرد کسانی که نسخه فیزیکی Yakuza: Kiwami را خریداری کنند، کدی دریافت می‌کنند که ازطریق آن می‌توانند به دموی بازی مورد انتظار Yakuza 6 دسترسی پیدا کنند. خریداران نسخه‌های دیجیتالی بازی نیز، به‌صورت خودکار به دموی این بازی دسترسی پیدا خواهند کرد.

Yakuza: Kiwami در تاریخ ۲۱ ژانویه (۱ بهمن) منتشر می‌شود و دموی Yakuza 6 نیز، یک هفته بعد یعنی در تاریخ ۲۸ ژانویه (۸ بهمن) در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

بازی Yakuza 6، اولین بازی از این مجموعه است که برای کنسول نسل هشتمی سونی منتشر می‌شود و به همین دلیل هم دارای گرافیک فوق‌العاده‌‎ای خواهد بود. این مسئله در اولین ویدیوی منتشر شده از بازی به خوبی مشهود بود.

Yakuza 6 در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۶ در ژاپن منتشر خواهد شد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده