نویسنده: علیرضا خنجری
// سه شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

حساب های بازیکنان Total War: Arena دیگر ریست نخواهد شد

استودیو کریتیو اسمبلی، سازنده عنوان Total War: Arena اعلام کرده که پیرو انتشار آخرین بروزرسان بازی، دیگر حساب‎های کاربری بازیکنان ریست نخواهد شد. در ادامه خبر با زومجی همراه شوید.

با توجه به صحبت‎های استودیو، آنها اینطور اعلام کردند که ممکن است بازیکنان تازه وارد، خود را ضعیف‎تر از بازیکنان قدیمی‎تر ببینند ولی باید بگوییم چنین چیزی صحیح نیست.
اول از همه باید بگوییم که این نگرانی وجود دارد و بازیکنان جدید از اینکه از بازیکنان قدیمی ضعیف‎‎تر هستند، نگرانند. اما این دلیل خوبی برای ریست کردن زحمات بازیکنان نیست! این یک راه خوب برای تشکر از تمامی افرادی است که در نسخه Alpha ما را همراهی کردند و حساب کاربری برخی از آنها ریست شد. اما آنها در جریان نسخه Alpha به ما آموختند که چگونه یک بازی متوازن را بسازیم. اکنون دیگر جای نگرانی نیست چراکه بازیکنان ضعیف به دلیل سیستم مبارزات بازی، هیچگاه مقابل بازیکنان قوی قرار نخواهند گرفت.

همچنین وی اضافه کرد که با اینکار، کارایی بازی بهبود یافته و فشار کمتری برروی پردازشگر وارد می‎شود که همین موضوع کیفیت بازی را افزایش داده است. این افزایش کیفی برروی لپ‎تاپ‎‎ها و سیستم‎های دو ‎هسته‎ای بیشتر مشهود می‎باشد. بازی The Total War: Arena همچنان در حال ساخت است ولی شما می‎توانید برای نسخه بتا آن ثبت نام کنید.

منبع: pcgamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده