نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

نسخه ویندوز ۱۰ بازی Minecraft معرفی‌ شد

مایکروسافت نسخه بعدی بازی دنیا سازی شرکت موجنگ را معرفی‌ کرد. این بازی Minecraft نسخه ویندوز ۱۰ نام داردو جای نسخه قبلی‌ Minecraft را نخواهد گرفت و به عنوان یک بازی جداگانه عرضه می‌شود.

دلیل عرضه بازی بعنوان یک بازی مجزا به گفته مایکروسافت استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای است که در ویندوز ۱۰ وجود دارد. همانند نسخه اول بازی‌، نسخه جدید بازی در ابتدا به صورت بتا عرضه خواهد شد و از تاریخ ۲۹ جولای (۷ مرداد) قابل دسترسی‌ است.

کسانی‌ که نسخه قبلی بازی را خریداری کرده بودند می‌توانند به صورت مجانی این نسخه را بازی کنند و بازیکنان جدید برای مدت محدودی می‌توانند با پرداخت ۱۰ دلار بازی را تهیه کنند.

بازی بر روی رایانه‌های شخصی‌ و تبلت هایی‌ که دارای ویندوز ۱۰ باشند قابل اجرا خواهد بود و شما هر زمان که دلتان بخواهد می‌توانید کنترل بازی را بین گیم‌پد‌، دست و صفحه کلید و ماوس عوض کنید. از دیگر قابلیت‌های بازی می‌توان به بخش چند نفره محلی و آنلاین (با دوستان خود در ایکس‌باکس لایو) و قابلیت ضبط گیم‌پلی اشاره کرد.

مایکروسافت همچنین به بازیکنان خاطر نشان کرد که آنها می‌توانند انتظار بروز رسانی‌های منظم را برای اضافه کردن قابلیت‌های جدید و قابلیت‌هایی که در نسخه قدیمی این بازی وجود داشت را داشته باشند.

لازم به ذکر است که کمپانی موجنگ بیش از ۲۰ میلیون نسخه از بازی Minecraft را بر روی رایانه‌های شخصی‌ و مک به فروش رسانده است.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده