نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

نمایشگر جدید سامسونگ قابلیت شارژ بی سیم گوشی‌ های هوشمند را خواهد داشت

شرکت سامسونگ خود را برای عرضه یک نمایشگر رایانه‌ای آماده می‌کند که توانایی شارژ کردن گوشی هوشمند را به صورت بدون سیم خواهد داشت. این نمایشگر از استاندارد شارژ بدون سیم Qi پشتیبانی می‌کند. با زومجی همراه باشید.

مدل نمایشگر جدید سامسونگ SE370 است و نمایشگری با اندازه صفحه ۲۳.۶ اینچ خواهد بود. این نمایشگر در قسمت تحتانی خود و بر روی پایه‌اش یک جایگاه شارژ بدون سیم خواهد داشت. استفاده کنندگان از این نمایشگر می‌توانند گوشی تلفن هوشمند خود که دارای تکنولوژی شارژ بدون سیم است را بر روی این جایگاه قرار دهند و از این طریق گوشی خود را شارژ کنند. لازم به ذکر است که گوشی موبایل در هنگام شارژ شدن قابل استفاده خواهد ماند.

این ویژگی‌ نمایشگر جدید سامسونگ فقط برای گوشی‌های هوشمندی قابل استفاده است که از استاندارد شارژ بدون سیم Qi پشتیبانی‌ می‌کنند. تلفن‌های هوشمندی مانند گلکسی اس‌۶ و ال‌جی جی‌۳ از جمله گوشی‌هایی هستند که این قابلیت را دارند.

رزولوشن تصویر این نمایشگر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ است. همچنین یک نسخه ۲۷ اینچی‌ از این نمایشگر نیز در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت. این نمایشگرهای جدید سامسونگ همچنین از تکنولوژی جدید شرکت ای‌ام‌دی به نام FreeSync نیز پشتیبانی‌ می‌کنند. این تکنولوژی با همگام سازی نرخ تازه کردن تصویر با نرخ فریم ریت تاخیر تصویر را (لیتنسی) تا حد قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌دهد. این تکنولوژی فقط برای کسانی‌ قابل استفاده است که در رایانه شخصی‌ خود از کارت‌های گرافیکی شرکت ای‌ام‌دی استفاده می‌کنند.

در زیر نیز می‌توانید تصاویری از این نمایشگرها را مشاهده کنید.

Samsung

2

هنوز هیچ خبر رسمی‌ از قیمت و تاریخ عرضه این نمایشگرها منتشر نشده است.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده