نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

رقابت سخت بازی DOOM با بازی های بزرگی مانند Battlefield ،Call of Duty و Halo

با تاخیر یک دهه‌ای بازی DOOM و بزرگ‌تر شدن بازی‌هایی مانند Battlefield, Call of Duty و Halo، این بازی روزهای سختی برای رقابت با این سه سری اول‌شخص بزرگ پیش‌رو خواهد داشت. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

پس از تاخیر ده ساله، سال آینده میلادی نسخه جدید سری بازی‌های DOOM منتشر خواهد شد. با این تاخیر طولانی، واضح است که این بازی دیگر پرچمدار اصلی بازی‌های تیراندازی و اول‌شخص نیست.

پیت هاینز، رئیس شرکت بتسدا در این رابطه می‌گوید:

استودیو id software هنوز بازی جدیدی در دوران بازی‌های اول‌شخص امروزی نساخته است. اگر به نمایشگاه Quakecon بروید و از نوجوانان ۱۶ ساله بپرسید بازی اول‌شخص محبوب آن‌ها چیست، در پاسخ سریعا با سه سری Battlefield, Call of Duty و Halo برخورد خواهید کرد. به دلیل این‌که زمان زیادی از عرضه آخرین نسخه از سری بازی‌های DOOM می‌گذرد، شاهد حضور این سری در میان بازی‌های موردعلاقه اول‌شخص نخواهیم بود.

بنابراین آی‌دی سافت‌ور با چالش بسیار بزرگی مواجه است. ما نمی‌توانیم به آسانی خبر عرضه بازی DOOM را دهیم و به صورت خودکار شاهد تمرکز همگان روی آن باشیم. آی‌دی باید خود را با DOOM و این‌که این بازی هنوز یک بازی اول‌شخص و تیراندازی اصیل است ثابت کند.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا بازی DOOM پس از سال‌های غیبت، می‌تواند تهدیدی برای سه سری هیلو، بتلفیلد و ندای وظیفه محسوب شود؟

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده