نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

ریمستر Dishonored برای کسانی که نسخه پلی‌استیشن 3 را دارند ارزان‌ تر است

کسانی‌ که نسخه دیجیتالی بازی Dishonored را خریداری کرده بودند میتوانند نسخه ریمستر شده بازی که نامش Dishonored Definitive Edition  است را برای پلی‌استیشن 4 را با نصف قیمت از امروز پیش خرید کنند. با زومجی و ادامه خبر همراه باشید.

پیش فروش دیجیتالی بازی Dishonored: Definitive Edition از امروز بر روی پلی‌استیشن استور آغاز شد. در کنار نسخه ۴۰ دلاری بازی، یک نسخه ۲۰ دلاری با نام Definitive Edition Upgrade نیز در پلی‌استیشن استور قرار گرفته است.

با اینکه بتسدا به صورت رسمی‌ این خبر را تأیید نکرده است اما در توضیحات بازی در استور نوشته شده است که کسانی‌ که نسخه دیجیتالی پلی‌استیشن 3 بازی را خریداری کرده بودند می‌توانند این نسخه ریمستر شده را با تخفیف تهیه کنند. تنها در صورتی‌ شما می‌توانید این نسخه از بازی را خریداری کنید که با اکانتی که قبلا Dishonored را بر روی پلی‌استیشن 3 خریده بودید وارد استور شده باشید. همچنین در صورت داشتن بازی بر روی اکانت خود، امکان خریدن نسخه ۴۰ دلاری برای شما وجود ندارد زیرا هیچ فرقی‌ بین نسخه ۴۰ دلاری و ۲۰ دلاری نیست.

نکته جالب در مورد این بازی این است که کاربران پلی‌استیشن پلاسی که در ماه آوریل (فروردین) بازی را به صورت رایگان دانلود کرده بودند نیز شامل این تخفیف می‌شوند.  در مورد ارزان‌تر بودن بازی برای بازیکنان ایکس‌باکس وان که قبلا بازی را بر روی ایکس‌باکس 360 خریداری کرده بودند هیچ اطلاعاتی‌ در دسترس نیست.

Dishonored Definitive Edition در جریان نمایشگاه E3 برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 معرفی‌ شد و در تاریخ ۲۵ آگوست (۳ شهریور) برای این دو کنسول عرضه می‌شود. بازی علاوه بر گرافیک بهینه شده دارای تمامی‌ بسته‌ها‌ی الحاقی که برای Dishonored عرضه شده نیز خواهد بود. Dishonored 2 نیز بهار آینده برای رایانه‌های شخصی‌، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده