نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰

مشکل معروف بخش دونفره بازی Battletoads حالا در Rare Collection حل شده است

Rare Collection که به صورت اختصاصی برای ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود و حاوی ۳۰ بازی کلاسیک استودیو رر است، مشکل معروف یکی‌ از این بازی‌های کلاسیک یعنی Battletoads را حل خواهد کرد.

سازنده بازی در جریان نمیشگاه کامیک-کان گفت که آنها برای برطرف کردن مشکل این بازی که در بخش دونفره بازی وجود داشت برنامه‌ریزی کرده‌اند هرچند که این مشکل به جزئی‌ از افسانه بازی Battletoads تبدیل شده است.

Battletoads

کرگ دانکن رئیس استودیو رر گفت:

ما از وجود این مشکل آگاهی‌ دارم و حتی می‌دانیم که این مشکل جزئی‌ از افسانه بازی است اما ما راهی‌ برای حل کردنش داریم و این کار را انجام می‌دهیم.

Batletoads که در سال ۱۹۹۱ برای کنسول NES منتشر شده بود به سخت بودن بیش از اندازه مشهور بود. مشکلی‌ که در بخش دونفره بازی نیز وجود داشت بر سختی بازی افزوده بود. مشکل از این قرار بود که هنگامی که شما در بخش دونفره بازی به مرحله ۱۱ می‌رسیدید، بازیکن دوم نمی‌توانست کاراکتر خود را حرکت دهد و بازیکن اول مجبور بود یکی‌ از جان‌های خود را از دست بدهد تا نفر دوم بتواند به بازی ادامه دهد.

همچنین در جریان پنل کمیک‌-کان استودیو، دانکن اضافه کرد که به دلیل اینکه این مشکل جزئی‌ از افسانه بازی بود، آنها در ابتدا نمی‌خواستند که این مشکل را حل کنند اما بعدا تصمیم به انجام این کار گرفتند.

بازی Rare Replay Collection حاوی ۳۰ بازی قدیمی‌ از استودیو رر است. از بازی‌هایی که در این مجموعه وجود دارند می‌توان به Banjo-Kazooie, Conker's Bad Fur Day و Perfect Dark اشاره کرد.

Rare Replay در تاریخ ۴ آگوست (۱۳ مرداد) برای کنسول ایکس‌باکس وان به صورت اختصاصی منتشر می‌شود. همچنین استودیو رر در حال کار بر روی بازی جدیدی به نام Sea Of Thieves است که در جریان کنفرانس E3  به طور رسمی‌ معرفی‌ شد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده