// چهار شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۳۴

تکنولوژی پیشرفته خون و محتوای جدید برای بازی Killing Floor 2

در جریان برگزرای اولین کنفرانس PC Gaming در نمایشگاه E3 2015 استودیوی تریپ‌وایر اینتراکتیو اعلام کرد که آنها قصد آوردن تکنولوژی  پیشرفته‌ای برای گوشت و خون در بازی Killing Floor 2 هستند که از طریق بروزرسانی رایگان عرضه می‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

این بدان معنا است که بازیکنان با تیکه‌تیکه شدن‌های هر چه بیشتر دشمنان روبرو خواهند شد. علاوه بر این با بسته Incinerate N' Detonate به زودی محتوای جدیدی از جمله دو  پِرک جدید و سلاح های جدیدی مانند Firebug Shotgun  را برای Killing Floor 2 عرضه می‌شود.

تریپ‌وایر اینتراکتیو همچنین اعلام کرد که اکنون هیچ‌برنامه ای برای قرار دادن دوباره بازی در خدمات «دسترسی زودتر» (Early Access) ندارند در نتیجه شما بدون نگرانی  برای از دست دادن پیشرفت‌های می‌توانید به انجام آن بپردازید. تاریخ عرضه نسخه نهایی بازی Killing Floor 2 هنوز مشخص نیست، این بازی اکنون در خدمات دسترسی زودتر قرار دارد.

این مطلب بروزرسانی می‌شود ....

پوشش زنده زومجی از کنفرانس PC Gaming رویداد E3 2015

[alert variation="alert-info"]زمان‌بندی کنفرانس‌ها به وقت تهران و همچنین عناوین بازی‌ها را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. [/alert]

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به E3 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده