// جمعه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

فیلم سینمایی Batman v Superman ادامه فیلم Man of Steel نخواهد بود

هنری کویل بازیگر نقش سوپرمن در طی مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که فیلم سینمایی Batman v Superman دنباله‌ای بر فیلم Man of Steel که در سال ۲۰۱۳ اکران شد نخواهد بود، بلکه قصد دارد شخصیت بتمن و دیگر کاراکترهای مهم دنیای کمیک‌های دی‌سی را بر روی صفحه بزرگ معرفی کند. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

فیلم سینمایی Batman v Superman که برای اکران در سال ۲۰۱۶ برنامه ریزی شده است کاری که هنری کویل در نقش سوپرمن و زک اسنایدر در نقش کارگردان شروع کردند را ادامه داده و بن افلاک را به عنوان بتمن جدید معرفی خواهد کرد. کویل در این باره گفت:

از نظر من این فیلم دنباله‌ای بر داستان سوپرمن نخواهد بود. نام این فیلم مشخص است، بتمن در مقابل سوپرمن لذا هر دوی این فیلم‌ها عنوانی جدا در این مجموعه خواهند بود. این فیلم قصد دارد کاراکتر جدید بتمن را معرفی کرده و دنیای دی‌سی را در سینما گسترش دهد، کاری که فیلم سینمایی Man of Steel آن‌ را شروع کرد.

در حقیقت این فیلم به جای اینکه دنباله‌ای مستقیم باشد، قصد دارد تا از دنیای سوپرمن به عنوان یک پل به دنیاهای دیگر استفاده کند.

این فیلم قطعا معرفی‌ای برای شخصیت بتمن خواهد بود و در نهایت مقدمه‌ای برای فیلم سینمایی Justice League.

در دنیای کمیک‌های کمپانی دی‌سی، لیگ عدالت نام تیمی است متشکل شده از قهرمان‌های بزرگ که با یکدیگر به جنگ نیروهای شیطانی می‌روند، درست مشابه تیم انتقام جویان در دنیای مارول. ده‌ها سال از زمان معرفی این گروه در کتاب‌های مصور می‌گذرد و می‌توان از اعضای اصلی و کلیدی آن به آکوامن، بتمن، فلش، گرین لنترن، سوپرمن و واندر وومن اشاره کرد. چندی پیش استدیوی سازنده به صورت رسمی از شخصیت‌های آکوامن و لکس لوتر به صورت رسمی پرده برداری کرد. شما می‌توانید اولین ویدئوی رسمی از این فیلم سینمایی با حضور دو شخصیت بتمن و سوپرمن را از زومجی مشاهده کنید، جدا از آن نیز اخیرا دو پوستر هیجان انگیز برای این فیلم منتشر شده است که در ادامه مشاهده خواهید کرد:

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده