// جمعه, ۱۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۸

تماشا کنید: اولین تریلر از نسخه‌ بازسازی بازی Shadow Complex منتشر شد

در جریان برگزاری The Game Awards 2015 استودیوی چِیر، توسعه‌دهنده‌ی بازی Shadow Complex رسما تایید کرد که نسخه‌ی بازسازی این بازی در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۶ برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر می‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.
در طول هفته‌ی گذشته شایعاتی پیرامون عرضه بازسازی بازی Shadow Complex منتشر شد. اکنون در جریان برگزاری رویداد The Game Awards 2015 عرضه‌ی این بازی برروی سه پلتفرم در سال آینده میلادی رسما تایید شد. شما می‌توانید به مدت محدودی یک نسخه‌ رایگان از این بازی را از طریق وب‌سایت اصلی بازی دانلود کنید. اولین بازی Shadow Complex در سال ۲۰۱۰ برروی ایکس‌باکس 360 عرضه شد. این بازی بعدها در قالب طرح Backwards Compatibility باری دیگر در تاریخ ۱۲ نوامبر برای دارندگان ایکس‌باکس وان در دسترس قرار گرفت. Shadow Complex Remastered شامل تمامی دستاورد‌های جدید و چالش‌های مستر خواهد بود. شما می‌توانید اولین ویدیو از این بازسازی را در کنار تصاویری از Shadow Complex تماشا و دانلود کنید.

|

[alert variation="alert-info"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به The Game Awards 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده