نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

بسته‌الحاقی Getaway بازی Battlefield Hardline ماه آینده عرضه خواهد شد

الکترونیک آرتز اعلام کرده که ماه آینده سومین بسته‌الحاقی بازی Battlefield Hardline را با نام Getaway عرضه خواهد کرد. برای آشنایی با محتویات این بسته‌الحاقی، در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید.

بسته‌الحاقی Getaway ابتدا برای عرضه در پاییز ۲۰۱۵ برنامه‌ریزی شده بود. با این حال الکترونیک آرتز قصد دارد تا این بسته‌الحاقی را با تاخیری تقریبا یک‌ماهه، طی ماه ژانویه ۲۰۱۶ (۱۱ دی تا ۱۱ بهمن ۹۴) برای دارندگان نسخه پریمیوم (Premium) بازی عرضه کند. البته فعلا تاریخ انتشار دقیقی برای این DLC مشخص نشده‌ است. اولین تغییر در بسته‌الحاقی Getaway، اضافه شدن ۴ خودرو کاملا جدید به بازی است که البته جزییات دقیق آن‌ها فعلا مشخص نیست. همچنین سه سلاح جدید نیز در اختیار افرادی قرار می‌گیرد که کلاس Mechanic را برای بازی انتخاب می‌کنند و یک تبر آتش‌نشانی (Fire Axe) هم به جمع سلاح‌های سرد بازی اضافه خواهد شد.

الکترونیک آرتز وعده داده که در این بسته‌الحاقی چهار نقشه بسیار وسیع را به بازی اضافه خواهد کرد که این نقشه‌ها Diversion, Double Cross, Pacific Highway و Train Dodge نام دارند. همچنین یک حالت کاملا جدید هم با نام Capture the Bag به بخش چند‌نفره بازی اضافه خواهد شد که می‌توان انتظار داشت چیزی همانند حالت Capture the Flag بازی‌های چند‌نفره دیگر باشد.

در حالی که هنوز تاریخ عرضه دقیق این بسته‌الحاقی مشخص نیست، ولی الکترونیک آرتز اعلام کرده که پیش از عرضه Getaway یک به‌روزرسانی رایگان برای بازی منتشر خواهد کرد که سلاح‌ها و آیتم‌های جدیدی را به آن اضافه می‌کند. لازم به ذکر است که افرادی هم که نسخه پریمیوم بازی را ندارند، می‌توانند این بسته‌الحاقی را به صورت مجزا خریداری کنند. همچنین چهارمین بسته‌الحاقی Battlefield Hardline هم با نام Betrayal در تاریخ نا‌مشخصی از سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده