نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

نسخه نسل هفتمی Tony Hawk's Pro Skater 5 این هفته منتشر می‌ شود

پس از شکست بسیار بد نسخه نسل هشتمی بازی Tony Hawk's Pro Skater 5 و به تعویق افتادن نسخه نسل هفت بازی تا اطلاع ثانوی، این بازی بالاخره این هفته برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 منتشر خواهد شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

چندی پیش بود که نسخه نسل هشتمی بازی Tony Hawk's Pro Skater 5 منتشر شد و وجود باگ‌های فراوان بازی را به یک شکست تمام عیار تبدیل کرد. این مسئله باعث شد که اکتیویژن تصمیم بگیرد نسخه نسل هفتمی بازی را با تاخیر روانه بازار کند.

حال که با انتشار بروزرسانی‌هایی برخی‌ از مشکلات عجیب و غریب بازی تا حدی حل شده، اکتیویژن، سازنده بازی تصمیم گرفته که نسخه نسل هفتمی بازی را بالاخره و این هفته منتشر کند. این خبر توسط وب‌سایت پلی‌استیشن بلاگ و صفحه مخصوص بازی در وب‌سایت آمازون منتشر شد.

با این همه هنوز مشخص نیست مخاطبین این بازی چه کسانی‌ خواهند بود! سخت است تصور کنیم کسی‌ بخواهد پول یک بازی کامل را برای نسخه نسل هفتمی Tony Hawk's Pro Skater 5 که نسخه بهترش(!) مشکلات فراوانی‌ داشت، پرداخت کند. فقط امیدواریم که زمانی‌ اکتیویژن تصمیم بگیرد دوباره این مجموعه محبوب را به روزهای اوج خودش بازگرداند و خاطرات بازی Tony Hawk's Pro Skater 2 را (که خودم شخصا با آن‌ تجربه‌های فوق‌العاده‌ای داشتم) در خاطر طرفدران قدیمی‌ این مجموعه زنده کند.

در راستای دیگر اخبار مربوط به این مجموعه، چند روز پیش اکتیویژن دلیل قرار ندادن شخصیت محبوب کرش بندیکوت را در این بازی توضیح داده بود.

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده