نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

مایکروسافت: ما در حال حاضر هیچ برنامه‌ای‌ برای انتشار بازی دیگری غیر از ماینکرافت برای Wii U نداریم

چند روز پیش کمپانی مایکروسافت با انتشار توییتی در حساب رسمی‌ خود با اعلام این خبر که در حال حاضر آنها هیچ برنامه‌ای‌ برای انتشار بازی دیگری غیر از Minecraft برای کنسول Wii U ندارند، به شایعات مطرح شده اخیر پایان داد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

چندی پیش بود که حساب توییتر استودیوهای مایکروسافت با انتشار توییتی اعلام کرد که آنها از ایده پورت کردن Rare Replay، بازی انحصاری کنسول ایکس‌باکس وان بر روی کنسول Wii U شرکت نیتندو استقبال می‌کنند. امروز اما مایکروسافت با انتشار توییتی در حساب رسمی‌ خود به شایعات مطرح شده پیرامون انتشار این بازی برای کنسول نینتندو پایان داد و گفت:

ما از تمام پیشنهاداتی که به ما دادید سپاسگزاریم اما در حال حاضر هیچ برنامه‌ای‌ برای انتشار بازیی غیر از ماینکرافت برای کنسول Wii U نداریم.

اگر می‌خواهید جزئیات کامل به وجود آمدن این شایعه را بدانید، لازم است ذکر کنیم که در تاریخ ۷ دسامبر (۱۶ آذر)، شخصی‌ در توییتر سوالی‌ مطرح کرد مبنی بر اینکه آیا این امکان وجود دارد که مایکروسافت بازی Rare Replay را برای کنسول Wii U منتشر کند که حساب استودیوهای مایکروسافت در پاسخ به این شخص گفت که او باید این پیشنهاد خود را به استودیو رر (سازنده بازی Rare Replay) بدهد.

این دو توییت کوتاه باعث شد که برخی‌ این شایعه را به وجود بیاورند که مایکروسافت از این ایده که روزی بازی Rare Replay را برای کنسول Wii U منتشر کند، استقبال می‌کند. البته نکته جالب درباره توییت اخیر مایکروسافت، استفاده از عبارت «در حال حاضر» است که این احتمال را می‌دهد که ممکن است در آینده، ما شاهد اخبار هیجان انگیزی از این کمپانی در مورد انتشار بازی برای Wii U باشیم.

نسخه کنسول Wii U بازی ماینکرافت در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) منتشر خواهد شد. در سال ۲۰۱۴ کمپانی مایکروسافت با پرداخت مبلغ ۲.۵ میلیارد دلار، امتیاز مجموعه Minecraft را از کمپانی موجانگ خریداری کرد.

نظر شما در این‌باره چیست؟ آیا شما دوست دارید که بازی Rare Replay را روزی بر روی کنسول Wii U ببینید؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده