نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

به‌روزرسانی جدید بازی FIFA 16 برای رایانه های شخصی‌ منتشر شد

کمپانی EA Sports امروز در وب‌سایت رسمی‌ خود اعلام کرد که به‌روزرسانی جدیدی با هدف بهبود‌هایی‌ در گیم‌پلی بازی FIFA 16 منتشر کرده است. در حال حاضر این آپدیت فقط برای کاربران نسخه رایانه‌های شخصی‌ در دسترس است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

EA Sports امروز به‌روزرسانی جدیدی برای نسخه رایانه‌های شخصی‌ بازی فیفا ۱۶ منتشر کرد. این کمپانی در توضیحات این به‌روزرسانی نوشت که به دلیل درخواست تعداد کثیری از بازیکنان، تصمیم گرفته که با انتشار یک به‌روزرسانی، برخی‌ از جنبه‌های بازی را بهبود ببخشد. در ادامه این خبر آمده که این آپدیت تغییراتی در بخش‌های زیر را اعمال می‌کند:

  • پنالتی‌ها و تصمیمات داوران
  • پاسکاری
  • فشار دفاعی
  • جایگیری بازیکنان

در ادامه، EA Sports افزود که این تغییرات باعث می‌شوند که تعادل بیشتری در گیم‌پلی بازی برقرار شود. در حال حاضر این به‌روزرسانی فقط برای نسخه رایانه‌های شخصی‌ بازی منتشر شده است و این کمپانی به زودی اطلاعاتی‌ از زمان عرضه آن‌ بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در اختیار کاربران قرار خواهد داد. در زیر می‌توانید جزئیات کامل این آپدیت را مشاهده کنید:

  • بهینه‌ سازی‌هایی در قوانین و سیستم فیزیک بازی که باعث می‌شود داوران تصمیمات بهتری اتخاذ کنند و مشکل پنالتی گرفتن حل شود.
  • تغییرات رفتاری در «فشار ثانویه» (Secondary Contain) و «قطع توپ‌ها» (Interceptions) که باعث می‌شود موقعیت‌های تحت فشار متعادل‌تر شوند.
  • بهینه‌سازی‌هایی در تاثیر خستگی‌ بر روی بازیکنان هنگامی که از قابلیت قطع توپ و Secondary Contain استفاده می‌کنند. اگر زیاد از این دو قابلیت استفاده کنید، بازیکنان زودتر خسته می‌شوند.
  • رفع مشکلی‌ که باعث می‌شد تکل اتوماتیک در مواقعی که بازیکن در جای درست قرار دارد، عمل نکند.
  • بهینه سازی‌هایی در سیستم جایگیری بازیکنان که باعث می‌شود بازیکنان در هنگام حمله فرارهای بهتری داشته باشند و برای بازیکن صاحب توپ فضا ایجاد کنند.

علاوه بر تغییرات ذکر شده در بالا، تغییرات کوچکی نیز در بخش شیمی‌ بین بازیکنان در آلتیمیت تیم اعمال شده که بر روی شوت‌های از راه دور و پاس‌کاری تاثیر دارد.

دانلود ویدیو با کیفیت 360p | دانلود ویدیو با کیفیت HD 720p

بازی FIFA 16 در تاریخ ۳۱ شهریور برای پلتفرم‌های  ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3 و رایانه‌های شخصی‌ منتشر شد و توانست رضایت اکثر طرفداران این مجموعه را جلب کند. ما نیز در زومجی بازی را مورد بررسی قرار دادیم و به آن امتیاز بسیار خوب ۸.۵ را اختصاص دادیم. آرش عیاری در نقد خود از بازی نوشت:

فیفا ‍۱۶ رویکردی جدی درباره نمایش فوتبال واقعی داشت و تا حدودی نیز در این راه موفق بود. فیفا ۱۶ یک شبیه‌ساز واقعی فوتبال است که اگرچه نقص‌هایی مانند عملکرد بسیار ضعیف داورها و محدود شدن بیش از حد پاس‌های هوایی دارد اما تجربه‌ای لذت‌بخش از فوتبال است. با انجام فیفا ۱۶ می‌توانید تجربه واقعی فوتبال را در قالب بازی‌های ویدیویی احساس کنید و البته از لخش آلتیمیت تیم اعتیادآور آن لذت ببرید.

نظر شما درباره این به‌روزرسانی چیست؟ آیا آن را دریافت کردید و تغییرات ذکر شده در بالا را احساس کردید؟

منبع: وب‌سایت رسمی EA Sports


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده