نویسنده: محمد رستمی
// دوشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

لغو برنامه‌ های پشتیبانی از تکنولوژی‌های Crossfire و SLI توسط سازندگان Batman: Arkham Knight

کمپانی برادران وارنر و استودیو راک‌استدی اعلام کردند نسخه رایانه‌های شخصی Batman: Arkham Knight از سیستم‌هایی با دو پردازنده گرافیکی پشتیبانی نخواهد کرد. برای جزئیات بیشتر در مورد این خبر در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید.
راک‌استدی پس از ماه‌ها جستجو و صحبت با شرکای سخت‌افزاری‌اش برای یافتن راه چاره‌ای برای پشتیبانی بازی از دو پردازنده گرافیکی، نهایتا تصمیم گرفت کلا دست از تلاش برای قرار دادن ویژگی پشتیبانی بازی از تکنولوژی‌های SLI و Crossfire بردارد. یکی از نمایندگان کمپانی برادران وارنر در صفحه استیم بازی گفت که تصمیم گرفتن درباره پشتیبانی نکردن بازی از سیستم‌هایی با دو پردازنده گرافیکی تصمیم بسیار سختی بود و در ادامه افزود:
نتایج به گونه‌ایی بود که حتی در بهترین حالت بهبود در عملکرد بسیار کم بود و حتی ممکن بود مشکلات زیادی برای کاربران ایجاد کند. در نتیجه تصمیم بر این شد که کار بر روی پشتیبانی از چند کارت گرافیک را متوقف سازیم. بخاطر این مشکل واقعا ناامید شده‌ایم و از تمامی کاربرانی که منتظر پشتیبانی بازی از این ویژگی بودند،‌ عذرخواهی می‌کنیم.
این هم از آخرین شکست نسخه رایانه‌های شخصی Batman: Arkham Knight. این بازی در ژوئن ۲۰۱۵ (‌خرداد ۱۳۹۴) به صورت همزمان برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی به بازار عرضه شد. اما نسخه رایانه‌های شخصی بازی به حدی با مشکلات فنی مواجه بود که برادران وارنر تصمیم گرفت برای مدتی فروش آن را متوقف کند. در اکتبر ۲۰۱۵ (مهرماه ۱۳۹۴) برای بار دیگر بازی برروی استیم در دسترس علاقمندان قرار گرفت اما اینبار هم مشکلات حل نشده بودند. در نتیجه این کمپانی تصمیم گرفت هزینه کاربرانی که بازی را برروی رایانه‌های شخصی خریداری کرده‌اند به صورت کامل بازپرداخت کند. آیا شما هم این بازی را تهیه کرده‌اید؟ نظر شما راجه به نسخه آخر سری بتمن چیست؟ منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده