نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

سونی: این روزها بهترین زمان برای ملحق شدن به جامعه پلی استیشن 4 است

با کاهش قیمت رسمی کنسول پلی‌استیشن 4، سونی قصد دارد بیشتر از گذشته، کنسول خود را به بهترین مکان برای گیمرها تبدیل کند. با این کاهش قیمت، سونی اعتقاد دارد این روزها بهترین زمان برای ملحق شدن به جامعه‌ی بسیار بزرگ پلی‌استیشن 4 است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
از فردا، گیمرهایی که در کشور آمریکا قرار دارند، می‌توانند کنسول پلی‌استیشن 4 را تنها با قیمت ۳۴۹.۹۹ دلار خریداری کنند. طی مصاحبه‌ای که به تازگی با شان لِیدِن، مدیر بخش سرگرمی‌های سونی در آمریکا انجام شده، وی گفته تمام این اتفاقات برنامه‌های سونی برای متقاعد کردن گیمرها نسبت به «ارزش بسیار زیاد پلی‌استیشن 4» است:
هدف ما در پلی‌استیشن، همیشه ارائه بهترین مکان برای بازی کردن به گیمرها و ارزش متقاعد کننده کنسول بوده است. با کاهش قیمت پلی‌استیشن 4، ما به این تعهد خود ادامه می‌دهیم و در تعطیلات سال نوی میلادی، پلی‌استیشن 4 را با قیمتی کمتر در اختیار موج بیشتری از مخاطبان قرار می‌دهیم. با عرضه بازی‌های مورد انتظاری مانند Call Of Duty: Black Ops 3 و Star Wars: Battlefront و در آینده نزدیک بازی بسیار بزرگی مانند Uncharted 4: A Thief's End، هیچ زمان بهتری برای محلق شدن به جامعه پلی‌استیشن 4 نبوده است.
اگرچه مایکروسافت با کنسول ایکس‌باکس وان بازی‌های بیشتری در تعطیلات سال نوی میلادی دارد، اما با این کاهش قیمت، محبوبیت پلی‌استیشن 4 و بازی‌هایی که مدیر سونی به آن اشاره کرد، مایکروسافت کار بسیار مشکلی برای پشت سر گذاشتن این غول ژاپنی در تعطیلات کریسمس امسال دارد. منبع: PushSquare


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده