نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

اطلاعات جدیدی از بازی‌ لغو شده استودیو سانتا مونیکا سونی منتشر شد

در ماه فوریه سال ۲۰۱۴ خبری منتشر شد مبنی بر اینکه استودیو سانتا مونیکا، ساخت یک بازی انحصاری پلی‌استیشن 4 را لغو کرده است. امروز اطلاعات جدیدی درباره این پروژه لغو شده منتشر شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
اوایل سال ۲۰۱۴ بود که اعلام شد کمپانی سونی، یک بازی انحصاری را که برای کنسول پلی‌استیشن 4 توسط استودیو سانتا مونیکا این کمپانی در حال ساخت بود، لغو کرده است. این خبر باعث به وجود آمدن علامت سوال‌های بسیار زیادی برای طرفداران شده بود زیرا هیچ‌گونه جزئیاتی از این پروژه لغو شده اسرار آمیز در دسترس نبود. تقریبا پس از ۲ سال که از انتشار این خبر گذشته، شینوبی۶۰۲، یکی‌ از مورد اعتماد‌ترین منابع داخلی صنعت بازی‌سازی که با افراد زیادی در این صنعت ارتباط دارد و همیشه اخبارش موثق بوده، جزئیات جدیدی را از این بازی لغو شده منتشر کرده است. بنا به گفته‌های وی، نام این بازی Darkside بوده است.
بازی Darkside, ایده بسیار جالبی‌ داشت. این بازی در سبک نقش‌آفرینی بود و شامل شخصی‌‌سازی و وسایل نقلیه مختلف بود و داستانش در یک دنیای پسا آخرالزمانی اتفاق می‌افتاد. همچنین دارک‌ساید یک بازی جهان آزاد بود. متاسفانه ساخت بازی به دلایل مختلفی‌ لغو شد. همچنین بازی از جهاتی‌ شبیه به بازی Dead Space بود.
متاسفانه به نظر می‌رسد که ما طرفداران، هرگز هیچ‌گونه تصاویر و ویدئویی از بازی را با چشمان خود نخواهیم دید. با اینکه این اطلاعات از طرف یکی‌ از مورد اعتماد‌ترین منابع داخلی‌ صنعت بازی‌سازی منتشر شده، اما باز هم نمی‌توان به درست بودن صد در صدی آن‌ اعتماد کرد. نظر شما در این رابطه چیست؟ منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده