بررسی پلی استیشن ۵ اسلیم | قدرت برابر، فضای ذخیره سازی بیشتر

جعبه گشایی کنسول دستی لنوو Legion Go | ترکیب قدرت و خلاقیت

بهترین بازی های اندروید | ۱۰۸ بازی برتر اندرویدی که باید نصب کنید

اختصاصی زومجی

لودینگ ۱۸: از عجیب ترین نسخه های کالکتور تا نگاهی به سخت ترین بازی های تاریخ

هجدهمین قسمت از لودینگ، به بازی‌های سخت اختصاص دارد. بازی‌هایی که باعث شکسته شدن تعداد بی‌شمار کنترلر شوند!

فریم ۴۵: از بهترین سه‌گانه‌‌های تاریخ سینما تا بازیگران معروفی که محو شدند

چهل و پنجمین قسمت از برنامه‌ فریم، به بهترین سه‌گانه‌های تاریخ سینما و بازیگران مشهوری که به تدریج محو شدند اختصاص دارد.

پنج بازی با طولانی ترین زمان ساخت؛ از Diablo 3 تا Duke Nukem Forever

یکی از موارد اذیت کننده در صنعت بازی های ویدیویی طولانی شدن زمان ساخت بازی‌ها است که از گذشته تا به امروز بازی‌های زیادی را دیده‌ایم که این روند را تکرار کرده‌اند.

زوم‌کست: اهمیت روایت در بازی‌ها و آینده بازی‌های داستان محور

در این قسمت از زوم کست با مهمان برنامه به این پرداختیم که آیا روایت داستان در بازی‌های ویدیویی تحت تاثیر بازی‌های چندنفره قرار گرفته یا خواهد گرفت؟

زوم‌ کست: بهترین بازی‌های رومیزی برای عاشقان سوپر هیروها

در جدیدترین زوم‌کست زومجی، در کنار امیر سلامتی، به معرفی بازی‌های رومیزی‌ای پرداخته‌ایم که برای طرفداران سوپرهیروهای معروف ساخته شده‌اند.

لودینگ ۱۷: از بهترین بازی های چند نفره آفلاین تا بزرگ ترین جهش های گرافیکی

در لودینگ ۱۷، از بهترین بازی‌های چند نفره آفلاین گفته‌ایم و حتی نیم‌نگاهی نیز به این آیتم اختصاص داده‌ایم و از بازی‌های تاثیرگذار روی گرافیک گفته‌ایم.

نگاهی به تاریخچه و ویژگی‌های خاص سری Resident Evil

در این قسمت از آیتم‌های ویدیویی لودینگ، نگاهی به سری Resident Evil خواهیم داشت و تاریخچه و خصوصیات منحصر‌به‌فرد آن را مرور می‌کنیم.

نگاهی به ترس،‌ ترسیدن و انواع آن در بازی‌های ویدیویی

در این قسمت از آیتم‌های ویدیویی لودینگ، نگاهی به انوع ترس در بازی‌های ویدیویی انداخته‌ایم.

ترسناک‌ ترین شخصیت‌ های تاریخ بازی‌ های ویدیویی

در این قسمت از تاپ فایو، سراغ بازی‌های ترسناک رفتیم و سعی کردیم پنج شخصیتی را که در طی این سال‌ها بیش از همه باعث ترس‌ و وحشت‌مان شده‌اند انتخاب کنیم.

فریم ۴۳: از پنج فیلم برتر کمیک بوکی غیر ابر قهرمانی تا هر آنچه باید پیش از تماشای Avengers Infinity War بدانیم

در چهل و سومین قسمت از برنامه فریم،‌ به مهم‌ترین اتفاقات کامیک کان سن دیگو 2018 نگاهی انداخته‌ایم و آیتم ویژه‌ای را به مناسبت نزدیک شدن زمان انتشار نسخه با کیفیت فیلم Avengers: Infinity War داریم.

فوکوس ۱۲: از آنچارتد تا The Last of Us؛ ماجرای شکل‌گیری داستان نیتن دریک

در دوازدهمین قسمت از برنامه فوکوس به سراغ سازندگان مجموعه آنچارتد رفته‌ایم، تا از زبان آنها مروری بر سیر تکامل این مجموعه دوست‌داشتنی داشته باشیم.

لودینگ ۱۶: از حقایق جالب ژانر فایتینگ تا مرگبارترین شخصیت های بازی های مبارزه ای

لودینگ شانزدهم، به بازی‌های مبارزه‌ای اختصاص دارد. بازی‌هایی که یکی از اولین مصداق‌های مسابقه را در دنیای بازی‌های ویدیویی رقم زدند.

فریم ۴۴: از سریال‌هایی برای عاشقان Breaking Bad تا نگاهی به سینمای استنلی کوبریک

چهل و چهارمین قسمت از برنامه‌ فریم، به بهترین سریال‌هایی که طرفداران Breaking Bad باید ببینند و نگاهی به سینمای استنلی کوبریک اختصاص دارد.

گزارش ویدیویی زومجی از غرفه زولا در نمایشگاه الکامپ ۱۳۹۷

بازی شوتر آنلاین زولا، حضور پررنگی را در نمایشگاه الکامپ ۲۴ داشت که زومجی نیز با حضور در غرفه این بازی، گزارشی ویدیویی تهیه کرد.

فریم ۴۲: از بهترین فیلم‌های اقتباس شده از کتاب تا نگاهی به امی 2018

چهل و دومین قسمت از برنامه‌ فریم، به بهترین فیلم‌های اقتباسی از روی کتاب و نگاهی به نامزدهای اِمی ۲۰۱۸ اختصاص دارد.

جعبه گشایی نسخه The Father بازی Far Cry 5

در جدیدترین جعبه گشایی‌ زومجی، به سراغ نسخه The Father بازی Far Cry 5 رفته‌ایم تا نگاهی به محتوای این نسخه ویژه بی‌اندازیم.

بهترین بازی‌های جهان باز کامپیوتر؛ از GTA تا The Witcher 3

در طول زندگی گیمری‌مان بازی‌های جهان باز صاحب نام زیادی را دیده‌ایم که هر کدام به واسطه ویژگی‌های خاصی که داشته‌اند، مخاطب را سرگرم کرده‌اند.

فوکوس ۱۱: افسانه زلدا؛‌ داستان شگفت‌انگیز خلق یکی از تحسین‌‌شده‌‌ترین بازی‌‌های تاریخ

در یازدهمین قسمت فوکوس به سراغ بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild رفته‌ایم تا از زبان بازیسازان از چالش‌های خلق دنیای شگفت‌انگیز این بازی بشنویم.

نگاهی به تفاوت بین بازی‌های جهان باز و سند باکس

با وجود شباهت‌هایی بین بازی‌های سندباکس و جهان‌باز، این دو سبک کاملا جدا از هم هستند که در این آیتم ویدیویی، نگاهی به تفاوت آن‌ها خواهیم داشت.

لودینگ ۱۵: از موشکافی داستان سه گانه بایوشاک تا بازی‌هایی که هرگز نباید ساخته می‌شدند

در لودینگ پانزدهم، به موشکافی داستان سه‌گانه ماندگار BioShock پرداخته‌ایم و از بازی‌هایی گفته‌ایم که هرگز نباید ساخته می‌شدند.

صفحه ۳۶ از ۵۵