نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

لودینگ ۱۵: از موشکافی داستان سه گانه بایوشاک تا بازی‌هایی که هرگز نباید ساخته می‌شدند

در لودینگ پانزدهم، به موشکافی داستان سه‌گانه ماندگار BioShock پرداخته‌ایم و از بازی‌هایی گفته‌ایم که هرگز نباید ساخته می‌شدند.

بسیاری از گیمرها همیشه از سه گانه بایوشاک به عنوان یکی از ماندگارترین سه‌گانه‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی یاد می‌کنند و این مجموعه را از لحاظ داستانی، سه‌گانه‌ای فوق‌العاده می‌دانند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم پرونده اصلی لودینگ ۱۵ را به بازی بایوشاک اختصاص دهیم و به موشکافی داستان این سه‌گانه بپردازیم. در ادامه لودینگ این هفته، مثل همیشه در بخش دماسنج سه خبر مهم هفته را به سبک لودینگ مرور کردیم.

در ادامه و در بخش تاپ فایو به یک موضوع بسیار جذاب پرداخته‌ایم. در این بخش ۵ بازی‌ای را فهرست کرده‌ایم که هرگز نباید ساخته می‌شدند و با ساخته شدنشان دنیای بازی‌های ویدیویی را زیر سوال بردند! در بخش نظرسنجی از شما خواسته‌ایم که مهم‌ترین ویژگی سه‌گانه بایوشاک را انتخاب کنید که نظرسنجی این هفته دارای گزینه‌های بسیار جذابی است! در ادامه نیز مانند همیشه در بخش تازه‌ها نگاهی به بازی‌هایی انداخته‌ایم که قرار است در این هفته عرضه شوند و در «از زومجی بپرسید» به دو سوال شما کاربران پاسخ داده‌ایم.

پیش از تماشای Loading، این نکته را در نظر داشته باشید که پرونده بایوشاک لودینگ هفته، کل داستان این مجموعه را فاش می‌کند؛ پس اگر این بازی را تجربه نکرده‌اید و قصد تجربه آن را دارید، پیشنهاد می‌کنیم بخش‌ پرونده لودینگ را تماشا نکنید. با ذکر این نکات شما را به دیدن پانزدهمین قسمت از برنامه لودینگ دعوت می‌کنیم:

دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات | تماشا در یوتیوب

شما می‌توانید از طریق فرم زیر، در نظرسنجی این هفته شرکت کنید:


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده