نویسنده: سارا مرتضوی
// یکشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۹

ترسناک‌ ترین شخصیت‌ های تاریخ بازی‌ های ویدیویی

در این قسمت از تاپ فایو، سراغ بازی‌های ترسناک رفتیم و سعی کردیم پنج شخصیتی را که در طی این سال‌ها بیش از همه باعث ترس‌ و وحشت‌مان شده‌اند انتخاب کنیم. 

بازی‌های ترسناک را همه دوست داریم؛ حتی آن‌هایی که ادعا می‌کنند از تجربه این سبک از بازی‌ها وحشت دارند هم شده است که گاهی میان بازی کردن‌شان سری به آثار مشهوری همچون سایلنت هیل یا رزیدنت ایول بزنند. حتی اگر از طرفداران ثابت این سبک از بازی‌ها هم نباشید بازهم اسم شخصیت‌های ترسناک این بازی‌ها حتماً به گوش‌تان خورده است؛ شخصیت‌هایی که هر کدام ساعت‌ها زمان برای طراحی‌شان صرف شده تا بتوانند به بهترین نحو ممکن ما را بترسانند و نگذارند شب را با خیال راحت سپری کنیم. 

طی این سال‌ها و در میان خیل عظیم این شخصیت‌ها اما گاهی سر و کله‌ی شخصیت‌هایی پیدا می‌شد که از همه ترسناک‌تر و تاثیرگذار تر بوده‌اند. شخصیت‌هایی مانند پیرامید هد یا کله هرمی بازی سایلنت هیل را دیگر همه چشم بسته می‌شناسیم. این شخصیت‌ها حتی تا سال‌ها بعد از اتمام بازی هم رهای‌مان نکرده‌اند و هنوزم که هنوز است اگر جایی چشم‌مان به آن‌ها بیفتد مو بر اندام‌مان راست می‌شود. البته که در ترسناک بودن این شخصیت‌ها تنها طراحی ظاهری‌شان دخیل نبوده و عوامل دیگری مانند اتمسفر بازی، داستان و پیش‌زمینه شخصیت نیز از تاثیر بالایی در ماندگار شدن آن‌ها برخوردار بوده‌اند. برای مثال علت اصلی ترسیدن از اسلندرمن داستان عجیب و غریبی است که پیدایش این شخصیت پشت سر گذاشته و حالا تنها نام این مرد قد بلندِ بی‌چهره کافی است تا ترس را با ذره ذره‌ی وجودمان احساس کنیم.

در این تاپ فایو که اولین بار در قسمت هفتم برنامه گیمینگ زومجی با نام لودینگ پخش شده بود، سراغ پنج کاراکتر ترسناک بازی‌های ویدیویی رفته‌ایم تا باری دیگر یاد و خاطره آن‌ها را زنده کرده باشیم. پس این شما و این هم ترسناک‌ترین کاراکترهای بازی‌های ترسناک به انتخاب زومجی!

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده