// شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

فوکوس ۱۱: افسانه زلدا؛‌ داستان شگفت‌انگیز خلق یکی از تحسین‌‌شده‌‌ترین بازی‌‌های تاریخ

در یازدهمین قسمت فوکوس به سراغ بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild رفته‌ایم تا از زبان بازیسازان از چالش‌های خلق دنیای شگفت‌انگیز این بازی بشنویم.

سوم مارس ۲۰۱۷ (۱۳ اسفند ۹۵) با عرضه جهانی کنسول نینتندو سوییچ، افسانه زلدا نیز جان تازه‌ای به خود گرفت؛ جایی که لینک، جنگجوی شجاع پادشاهی هایرول بعد از یک دوره طولانی در مکانی باستانی بدون آنکه چیزی به خاطر بیاورد،‌ به هوش می‌آید و ماجراجویی‌ای را رقم می‌زند که بسیاری از منتقدین را در سراسر جهان به تحسین وا می‌دارد. بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild بی‌شک یکی از مهم‌ترین اتفاق‌های صنعت گیم در سال ۲۰۱۷ بود و توانست تا در جشنواره‌ها و رویدادهای مختلف جوایز بسیاری را از آن خود کند.

اما پشت پرده ساخت این بازی بزرگ چه می‌گذرد و سازندگان چگونه توانستند اثری خلاقانه، پر محتوا و زیبا را خلق کنند؟ در یازدهمین قسمت برنامه فوکوس پای صحبت بازیسازان Breath of the Wild نشسته‌ایم تا از زبان آنها در رابطه با ساخت دنیای بازی بشنویم. اینکه چگونه شرایط آب و هوا روی فعالیت لینک تاثیر می‌گذارد یا ایده پشت وجود سلاح‌های چوبی یا فلزی بازی چه بوده‌ است،‌ تنها بخشی از توضیحاتی هستند که سازندگان به آن اشاره می‌کنند.

فوکوس، نام بخش ویدیویی جدید زومجی است؛ جایی که در آن به سراغ مصاحبه‌های هیجان‌انگیز با کارگردان‌های معروف و افرادی می‌رویم که سرگرمی‌های متفاوتی را در دنیای هنر هشتم برای‌مان خلق کرده‌اند. به پشتِ صحنه‌ی ساخت بازی‌ها؛ آن‌هم با دوبله فارسی

امیدواریم از تماشای یازدهمین قسمت فوکوس لذت ببرید. 

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده