نویسنده: رضا حیدری نسب
// شنبه, ۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۰

جعبه گشایی کنسول دستی لنوو Legion Go | ترکیب قدرت و خلاقیت

2023 سال ورود شرکت‌های مهم حوزه گیمینگ به بازار کنسول‌های دستی بود و نوبتی هم که باشه، نوبت لنوو رسیده. این کنسول جذاب را با هم جعبه‌گشایی می‌کنیم.

سال‌ها بازار کنسول‌های دستی در انحصار نینتندو بوده و هست. در یکی دوسال گذشته اما اسامی بزرگی پا به این بازار گذاشتند. اسم‌هایی مثل استیم، ایسوس و حالا هم لنوو. اینطور که از ویژگی‌های کنسول دستی لنوو یعنی Legion Go به نظر می‌رسد، با قوی‌‌ترین کنسول دستی بازار تا به امروز رو به رو هستیم. کنسولی که علاوه بر استفاده از تراشه Z1 EXTREME ای ام دی با دو ویژگی جذاب دیگر هم همراه شده است.

اول رزولوشن 4k صفحه نمایش و دوم الهام از جوی‌کان‌های جداشونده کنسول دستی نینتندو، یعنی سوییچ. که مورد دوم این کنسول دستی را به گزینه‌ی رویایی خیلی از پی‌سی گیمرها تبدیل می‌کند. مخصوصا که این دسته‌های جدا شونده قابلیت تبدیل شدن به یک ابزار مفید دیگر را هم دارند که به شخصه خود من را برای بازی با این کنسول مشتاق می‌کند.

با من و با ویدیوی جعبه‌گشایی این محصول جذاب و گردن کلفت همراه باشید.

کنسول‌ دستی Legion Go را فروشگاه تک سیرو در اختیار زومجی گذاشته است. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت کنسول‌های مدنظر خود به وبسایت این فروشگاه سر بزنید.

برای حمایت از زومجی ویدیو را در یوتیوب زومجی تماشا کنید


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده