نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۵

حضور بازی The Last of Us Part 2 در رویداد Madrid Games Week 2019 تایید شد

طبق فهرستی که سونی اعلام کرده، بازی The Last of Us Part 2 همراه با چند اثر دیگر از این شرکت، در رویداد هفته‌ی بازی مادرید نمایش‌هایی خواهد داشت.

اگر از دنبال‌کنندگان بازی The Last of Us مخصوصا دومین قسمت از این بازی هستید احتمالا می‌دانید که کمتر از دو هفته‌ی دیگر و به‌مناسبت OutBreak Day (سالگرد روز شیوع ویروس کشنده‌ی جهان بازی) یک رویداد ویژه با محوریت این اثر، با حضور رسانه‌های مختلف برگزار خواهد شد و موارد بیشتری از این بازی بی‌نهایت مورد انتظار را تماشا خواهیم کرد. حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، سونی فهرست بازی‌های پلی استیشن 4 حاضر در رویداد Madrid Games Week 2019 را اعلام کرده که در میان آن‌ها، نام ساخته‌ی استودیو ناتی داگ یعنی The Last of Us Part 2 به‌چشم می‌خورد. اینکه طی روزهای اخیر خبرهای بیشتری از TLOU Part 2 را دریافت می‌کنیم و نمایش‌های بیشتری از بازی درحال تایید شدن است، خبر از این می‌دهد که احتمالا، سونی قصد دارد علاوه بر بازی Death Stranding، روی بازاریابی بازی The Last of Us 2 هم تمرکز داشته باشد. هنوز مشخص نیست که چه محتوایی قرار است از بازی در رویداد نام‌برده نمایش داده شود و باید بیشتر صبر کنیم تا این موضوع مشخص شود اما انتشار اطلاعات جدید از این بازی به‌هر نحو و هر فرمی قطعا برای هواداران و دنبال‌کنندگانش خالی از لطف نخواهد بود.

همراه The Last of Us Part 2، بازی‌های Final Fantasy VII Remake ،Marvel's Iron Man VR ،Predator: Hunting Grounds ،Nioh 2 و Medievil طی رویداد نام‌برده، در غرفه‌ی سونی محتویات جدید خود را نمایش خواهند داد. رویداد هفته‌ی بازی مادرید در تاریخ سوم اکتبر سال ۲۰۱۹ میلادی، پنج‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۹۸ در مادریدِ اسپانیا برگزار خواهد شد. هنوز تاریخ انتشار بازی The Last of Us Part 2 مشخص نشده است و بازی در تاریخی نامعلوم راهی پلی استیشن 4 خواهد شد.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده