نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

اطلاعات جدیدی از بازی The Last of Us Part II به‌زودی طی ویژه‌ برنامه‌ای منتشر می‌شود

سونی و استودیوی ناتی داگ به‌زودی طی رویدادی در تاریخ ۲ مهر قرار است اطلاعات و جزییات جدیدی از بازی به‌شدت مورد انتظار خود یعنی The Last of Us Part II را ارایه دهند.

سال ۲۰۱۳ استودیوی ناتی داگ به همراه سونی توانستند اولین نسخه از یک بازی جدید و فوق‌العاده را برای دارندگان پلی‌استیشن 3 روانه بازار کنند. بازی آخرالزمانی The Last of Us با داستان تأثیرگذار خود نشان داد که بعد از موفقیت سری Uncharted، تیم سازنده باز هم یک دنیای جدید و چه‌بسا بهتر و جذاب‌تر را برای طرفداران خود خلق کرده‌اند.

 سونی به‌صورت رسمی اولین‌بار در رویداد Playstation Experience 2016 بود که از نسخه دوم این بازی پرده‌برداری کرد. حال جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد عوامل بازی به‌زودی قرار است رویداد ویژه‌ای برای این بازی برگزار کرده و اطلاعات جدیدی از آن را منتشر کنند. طبق خبری که جف کیلی، تهیه کنند مراسم The Game Awards، منتشر کرده است، سونی برنامه‌ای در تاریخ ۲ مهر (۲۴ سپتامبر) با محوریت بازی The Last of Us Part II در لس آنجلس برگزار خواهد کرد. علاقه‌مندان و طرفداران بازی بعد از مراسم E3 2018 دیگر جزییات جدیدی از آن را دریافت نکرده‌اند؛ اما حال به‌نظر می‌رسد به‌زودی این سکوت از طرف عوامل بازی خواهد شکست. هنوز به‌صورت واضح مشخص نشده است که آیا این ویژه‌برنامه به‌صورت عمومی پخش خواهد شد یا پشت درهای بسته و تنها برای رسانه‌‌ها.

پس از داستان قوی و جذاب نسخه اول بازی، بسیاری از طرفداران بیش از آنکه منتظر اعلام تاریخ دقیق عرضه بازی The Last of Us Part II باشند، منتظر جزییات بیشتری از آنچه قرار است در این نسخه از بازی با آن روبه‌رو شوند، هستند.

tlou2

بازی The Last of Us Part II قرار است به‌صورت انحصاری در تاریخ نامعلومی برای پلی‌ استیشن 4 عرضه شود. به‌نظر شما باتوجه‌به نمایش‌ها و تریلرهایی که از بازی تاکنون منتشر شده، The Last of Us Part II نیز می‌تواند به موفقیت و تاثیرگذاری نسخه اول آن باشد یا خیر؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده