نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۶

مذاکره برادران وارنر با کارگردان فیلم It برای کارگردانی فیلم The Flash

برادران وارنر در حال مذاکره با اندی موشیاتی، کارگردان فیلم It برای کارگردانی و کریستینا هادسون برای نوشتن فیلمنامه فیلم The Flash است.

به دنبال موفقیت فیلم Aquaman (آکوامن) و فیلم Shazam (شزم)، حال طرفداران دنیای DC (دی سی) در انتظار اکران فیلم‌هایی چون فیلم Joker (جوکر) و فیلم Birds of Prey (پرندگان شکارچی) هستند. با این حال، وضعیت ساخت فیلمی مستقل براساس شخصیت فلش (Flash) هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست که چه زمانی قرار است سرانجام شاهد یک فیلم مستقل براساس این شخصیت بسیار محبوب دنیای دی‌سی باشیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر به‌دنبال استخدام کارگردان و نویسنده جدید برای فیلم The Flash است. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، برادران وارنر در حال مذاکره با اندی موشیاتی، کارگردان فیلم It (آن)، برای کارگردانی فیلم فلش است. در صورت توافق و امضای قرارداد همکاری، موشیاتی به‌همراه باربارا موشیاتی که خواهر او است، به‌عنوان تهیه کننده نیز در این پروژه حضور خواهد داشت.

اندی موشیاتی و کریستیانا هادسون

با این حال، هنوز توافقی بین موشیاتی و برادران وارنر حاصل نشده و مذاکرات همچنان ادامه دارد و به‌زودی باید شاهد انتشار خبرهای بیشتری در این رابطه باشیم. ازرا میلر در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) برای اولین بار نقش بری آلن ملقب به شخصیت فلش را بازی کرد و او در ادامه حضور پر رنگ‌تری را در فیلم Justice League (لیگ عدالت) داشت. ماه اسفند گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه میلر به‌همراه گرنت موریسون به دنبال نوشتن یک فیلمنامه برای فیلم The Flash براساس ایده و دیدگاه خود است. با این حال، برادران وارنر قرار نیست از این فیلم استفاده کند و به همین منظور این استودیو به‌دنبال استخدام کریستینا هادسون، نویسنده فیلم Bumblebee (بامبل بی) و فیلم Birds of Prey، برای نوشتن فیلمنامه فلش است.

علاوه بر این، میلر در فیلم The Flash نیز حضور خواهد داشت. موشیاتی یکی از چندین کارگردانی است که نام او در پروژه ساخت فیلم فلش شنیده می‌شود و او در واقع قرار است جانشین جاناتان گلدستاین و جان فرانسیس دالی، آخرین کارگردان‌های سابق این فیلم، در فیلم The Flash شود. در حال حاضر موشیاتی وظیفه کارگردانی فیلم It: Chapter 2 (آن: قسمت دوم) را بر عهده دارد و او همچنین وظیفه کارگردانی فیلم Attack on Titan (حمله به تایتان) را نیز بر عهده گرفته است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده