نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

کارگردان It وظیفه کارگردانی فیلم Attack on Titan را بر عهده گرفت

اندی موشیاتی، کارگردان فیلم It، کارگردانی فیلم لایو اکشن حمله به تایتان (Attack on Titan) را بر عهده گرفت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر کارگردان فیلم Attack on Titan را انتخاب و معرفی کرده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، اندی موشیاتی که بیشتر برای کارگردانی و عملکرد بسیار موفق در فیلم It (آن) شناخته می‌شود، کارگردانی این فیلم لایو اکشن را بر عهده گرفته است. گفته می‌شود که کمپانی برادران وارنر روز دوشنبه قرارداد نهایی ساخت فیلم Attack on Titan را با کمپانی ژاپنی Kodansha که مالک این مجموعه است به امضا رساند. فیلم Attack on Titan اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر هاجیمه ایسایاما است که اولین نسخه آن در سال ۲۰۰۹ منتشر شد و تا به امروز بیش از ۷۶ میلیون نسخه از مانگای این مجموعه به فروش رفته است. 

andy muschietti

دیوید هیمن، تهیه کننده فیلم‌هایی چون فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them (جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها) و مجموعه هری پاتر (Harry Potter)، به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور دارد. علاوه بر کارگردانی، موشیاتی به‌همراه باربارا موشیاتی، خواهرش که پیش از این در فیلم It و فیلم Mama (ماما) با یکدیگر همکاری کرده بودند و ماسی اوکا، به‌عنوان تهیه کننده در فیلم Attack on Titan حضور خواهد داشت. در دی ماه سال ۹۵، برای اولین بار خبر ساخت اقتباس غربی سینمایی براساس این مجموعه منتشر شد. در حال حاضر موشیاتی کارگردانی فیلم It: Chapter 2 (آن: قسمت دوم) را بر عهده دارد.

داستان مجموعه Attack on Titan، حول ارن یگر، خواهر ناتنی‌اش میکاسا آکرمن و دوست این دو با نام آرمین آرلرت می‌گذرد. پس از سقوط دیوار ماریا و شهر شیگانشیما، مادر ارن بدست یک غول کشته می‌شود و او قسم می‌خورد که انتقام انسان‌ها را از تایتان‌ها بگیرد. او به همراه دوستانش به ارتش ملحق می‌شود. بعدها در جریان یکی از مبارزات او متوجه می‌شود که قدرت تبدیل شدن به تایتان را دارد و از آن برای دفاع از انسان‌ها استفاده می‌کند. تاکنون براساس مجموعه Attack on Titan، سریال انیمه‌ای که فصل دوم آن طی سال ۲۰۱۷ پخش خواهد شد، بازی‌های ویدیویی و یک فیلم لایو اکشن ساخته و منتشر شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده