نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

بازیگر نقش بزرگسالی کت وومن در قسمت پایانی سریال Gotham تغییر کرد

کمرن بیکوندووا، بازیگر نقش سلینا کایل تایید کرد که او در قسمت پایانی سریال Gotham حضور نخواهد داشت و شخص دیگری این نقش را بازی کرده است.

جمعه این هفته قسمت آخر فصل پنجم و پایانی سریال Gotham (گاتهام) از شبکه فاکس روی آنتن خواهد رفت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش سلینا کایل در قسمت پایانی این سریال تغییر کرده است. کمرن بیکوندووا، بازیگر نقش سلینا کایل ملقب به کت وومن، با انتشار توییتی در توییتر رسمی خود تایید کرد که قسمت یازدهم فصل پنجم، آخرین حضور او در سریال گاتهام بوده است و او در قسمت پایانی این سریال حضور نخواهد داشت. در قسمت پایانی سریال Gotham قرار است شاهد حضور نسخه بزرگسالی سلینا کایل باشیم که بازیگر او نیز تغییر کرده است. لیلی سیمونز، بازیگر سریال Banshee (بنشی)، نقش شخصیت کت وومن را در قسمت پایانی فصل پنجم سریال Gotham بازی کرده است.

بیکوندووا در توییت خود توضیح داد که این تصمیم او بوده که در قسمت پایانی فصل پنجم سریال Gotham حضور نداشته باشد و سیمونز جانشین او شود و به عقیده او، این تصمیم بهترین تصمیم ممکن بوده است. او در ادامه توضیح داد که پس از چند سال بازی در نقش سلینا کایل تصمیم دارد برای آینده خود به‌عنوان بازیگر برنامه‌ریزی کند. بااین‌حال، سایر بازیگران برای نقش آفرینی دوباره در نقش‌های خود در قسمت پایانی فصل پنجم سریال گاتهام بازگشته‌اند. همچنین شبکه فاکس اولین تصاویر از قسمت آخر فصل پایانی سریال Gotham را نیز منتشر کرده که در این تصاویر شاهد حضور شخصیت‌هایی چون آلفرد، جیمز گوردون، ریدلر، پنگوئن و لوشس هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

بن مک‌کنزی در نقش کاراگاه جیمز گوردون، دانل لوگ در نقش هاروی بولاک، دیوید مازوز در نقش بروس وین (بتمن)، مورنا باکرین در نقش لزلی تامپکینز، شان پرتوی در نقش آلفرد، رابین لرد تیلور در نقش ازوالد کابلپات (پنگوئن)، لیلی سیمونز در نقش سلینا کایل (کت وومن)، کوری مایکل اسمیت در نقش ادوارد نیگما (ریدلر)، کریس چاک در نقش لوشس فاکس، کلسی گریفین در نقش ونسا هارپر، هانتر جونز در نقش ویل توماس، فرانچسکا روت دادسن در نقش اکو و کامرون مانهن در نقش جرمایا ولسکا (جوکر)، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل پنجم و پایانی سریال Gotham حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Heroichollywood
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده