// جمعه, ۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی ‎Zombie Royale: بازی زامبی به سبک کچاپ

در جدیدترین مقاله‌ی معرفی بازی‌های موبایل، به سراغ یک بازی‌ آرکید و اکشن جذاب به نام Zombie Royale که یکی از جدیدترین ساخته‌های استودیوی Ketchapp است، رفته‌ایم.

استودیوی Ketchapp یکی از نام آشناترین بازیسازهای پلتفرم موبایل است که با ساخت بازی‌های متنوعی، توانسته به موفقیتی خوب دست پیدا کند. بازی‌های این استودیو با سلیقه بازیکنان این پلتفرم همخوانی بالایی دارد و می‌توان گفت که آن‌ها فرمول طلایی رضایت مخاطبان را به دست آورده‌اند. بازی‌هایی مانند ۲۰۴۸ یا Ballz توانستند به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنند و بیشتر علاقه مندان به بازی‌های موبایل، یا این آثار را تجربه کرده‌اند یا با آن آشنایی دارند. در این مقاله‌ از سری مقاله‌های معرفی بازی‌های اندروید و آيفون در زومجی،‌ به سراغ ساخته‌‌ی جدید این استودیو رفته‌ایم که با وجود تفاوت‌هایی نسبت به بازی‌های قبلی این استودیو، همچنان یک اثر موفق است که با استقبال علاقه‌مندان مواجه شده است. بازی اندروید Zombie Royale، یک بازی اکشن و آرکید است که بازیکنان می‌توانند آن را به‌صورت کاملا آفلاین تجربه کنند. این بازی آیفون به‌طور رایگان از اپ‌استور و گوگل‌پلی با حجم ۴۰۰ مگابایت قابل دانلود است و توانسته با کسب میانگین امتیاز ۴.۶ ستاره از بین بیش از ۲۷ هزار رای، رضایت بازیکنان را جلب کند. همچنین زومجی برای شما به‌ صورت هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های مد نظر خود را از میان بازی‌های معرفی‌ شده انتخاب کنید.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

گیم‌پلی بازی Zombie Royale، نسبت به بازی‌‌های قبلی کچ‌اپ، روند متفاوتی در پیش می‌گیرد و یک اثر اکشن و شوتر به حساب می‌آید. در این بازی، بازیکنان با زاویه دید اول شخص در یک محیط قرار می‌گیرند که پر از زامبی است و باید با شلیک‌های منطقی و دقیق، مسیر هر مرحله‌ را پشت سر بگذراند. مراحل بازی زامبی رویال، آن قدر طولانی نیستند اما مهمات محدود و تعداد زیادی زامبی، رسیدن به خط پایان را برای بازیکنان بسیار دشوار می‌کند. البته درجه سختی در مراحل ابتدایی بازی زیاد نیست و دشواری مراحل با پیشرفت در بازی بیشتر به چشم می‌آید. یکی دیگر از خطراتی که در طول مراحل بازیکنان را تهدید می‌کند، زامبی‌های غیرمعمولی هستند که برخلاف سایر زامبی‌ها، با سرعت بالا و در خط‌های تصادفی حرکت می‌کنند که با تعداد تیر بیشتری از پا در خواهند آمد. به‌طور کلی شاید گیم‌پلی بازی Zombie Royale بازیکنان را به یاد سری بازی جذاب Into the Dead بیاندازد و هر دو باز‌ی‌، آثاری سرگرم کننده و جذاب به حساب می‌آیند.

Zombie Royale یک اثر جذاب در سبک شوتر اول شخص است که بازیکنان در طی مراحل آن، به زامبی کشی مشغول می‌شوند

این بازی همانند سایر بازی‌های استودیو سازنده‌اش، در بخش تجربه‌ی بصری و گرافیک یک اثر درجه یک و خوش ساخت محسوب می‌شود که بسیار روی آن کار شده و هم از نظر عملکرد فنی و هم از نظر زیبایی ظاهری، بازیکنان را راضی خواهد کرد. وجود محیط‌های بسیار متنوع در طول مراحل بی شمار بازی، مانع یکنواخت شدن روند Zombie Royale می‌شود و زامبی‌های حاضر در هر مرحله نیز بسیار متفاوت و متنوع هستند و صرفا کلون‌های یکسان نیستند. اسلحه‌های متنوع نیز در بازی وجود دارد که بازیکنان می‌توانند با انجام چالش‌ها یا در طول مراحل با جمع آوری سکه، اسلحه‌های مورد علاقه‌ی خود را باز کنند. بازی Zombie Royale در بخش شخصی سازی اسلحه‌ها کمی ضعف دارد اما در بخش محیط‌های بازی و تم‌های مختلف مراحل و زامبی‌ها محتوای خوبی در اختیار بازیکنان قرار می‌ٔهد. موسیقی‌های استفاده شدن در بازی نیز نسبتا قابل قبول هستند اما بعد مدتی، شاید اکثر بازیکنان با بستن صدای بازی، با موزیک‌های دلخواه خود به تجربه این بازی جذاب بپردازند.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

Zombie Royale یک بازی اکشن و شوتر اول شخص است که می‌توانند بازیکنان را با مراحل بی شمار خود، مدت‌ها سرگرم کند. گیم‌پلی سریع و جذاب، گرافیکی رنگارنگ و سطح بالا همه از عواملی هستند که این بازی رایگان و آفلاین را به یک گزینه جذاب در اپ‌استور و گوگل‌پلی تبدیل کرده‌اند.

دانلود بازی Zombie Royale


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده