// یکشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۲

بازی Call of Duty: Modern Warfare احتمالا میزبان حالت بتل رویال خواهد شد

یکی از دیتاماینرهای Call of Duty: Modern Warfare با جست‌وجو در فایل‌های بازی متوجه نقشه، حالت‌های جدید و یک حالت بتل رویال شده است.

استودیو اینفینیتی وارد (Infinity Ward) و شرکت اکتیویژن (Activision)، سازنده و ناشر بازی Call of Duty: Modern Warfare، قبل از عرضه این بازی چند بار اعلام کرده بودند که مدرن وارفر فاقد حالت بتل رویال خواهد بود. بااین‌حال، با موفقیت کالاف دیوتی: مدرن وارفر امکان دارد در آینده شاهد عرضه یک حالت بتل رویال برای بازی باشیم.

چندی پیش بود که یک دیتاماینر بازی COD: Modern Warfare متوجه نقشه‌هایی شد که در قالب آپدیت‌های مختلف برای بازی منتشر می‌شوند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، این دیتاماینر با انتشار یک پست در ردیت اعلام کرده که حالت بتل رویال در آینده برای مدرن وارفر منتشر می‌شود و دارای نقشه‌ی بسیار بزرگی است. این نقشه دارای ۱۵ محیط و ۶ عدد Points of Interest متفاوت است. در ادامه مشخص شده که نقشه بتل رویال Call of Duty: Modern Warfare، از ۲۰۰ بازیکن پشتیبانی می‌کند.

کاربران با مراجعه به ردیت می‌توانند نقشه بازی را به‌صورت کامل مشاهده کنند. تیم سازنده و اکتیویژن هنوز بیانیه‌ای دراین‌باره منتشر نکرده‌اند. شایعات حاکی از این است که اینفینیتی وارد در سال ۲۰۲۰ حالت بتل رویال مدرن وارفر را در قالب یک نسخه مستقل و کاملا رایگان منتشر می‌کند. همچنین شایعه شده که حالت بتل رویال مدرن وارفر توسط استودیو Raven Software در دست ساخت است. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Call of Duty: Modern Warfare توانست از زومجی نمره ۹ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است: 

Call of Duty: Modern Warfare یک قدم بزرگ برای استودیو اینفینیتی وارد در بازگشت به روز‌های اوج است. سازندگان در این نسخه اثری با گان‌پلی بسیار عالی خلق کرده‌اند که از یک طرف داستان خیلی خوبی با حضور شخصیت‌هایی چون کاپیتان پرایس، فرح کریم و الکس روایت می‌کند و از طرف دیگر هم آنقدر بخش چندنفره کاملی دارد که بتوان برای مدت زمان طولانی با آن سرگرم شد و به لطف سیستم پیشرفت عادلانه و جالب آن، به معنی واقعی کلمه از بازی کردن یک حالت رقابتی درست و حسابی لذت برد. مدرن وارفر یک پکیج کامل از تمام چیز‌هایی است که راجع به این نسخه دوست داریم و بدون شک یکی از بهترین نسخه‌های منتشر‌شده از این مجموعه پس از سه‌گانه اصلی مدرن وارفر است.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده