// شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۵

Call of Duty: Modern Warfare به پرفروش ترین بازی 2019 آمریکا تبدیل شد

گروه تحلیل‌گر NPD اعلام کرده که Call of Duty: Modern Warfare به پرفروش‌ترین بازی آمریکا در سال ۲۰۱۹ تبدیل شده است و تا آخر سال، بازی دیگری قادر به کسب رتبه اول نخواهد بود.

هر نسخه از Call of Duty که عرضه می‌شود، می‌تواند فروش بسیار خوبی را تجربه کند که یکی از دلایل آن، محبوبیت بالای این سری و همچنین گان‌پلی جذاب و لذت بخش است. طبق جدیدترین اخبار بازی، گروه تحلیل‌گر NPD لیست پرفروش‌ترین بازی‌های اکتبر ۲۰۱۹ در آمریکا را منتشر کرده است.

باتوجه‌به لیست منتشر شده، شاهد قرار گرفتن Call of Duty: Modern Warfare در رتبه‌ی اول هستیم. نکته‌ی جالب این است که در ادامه مشخص شده که Call of Duty: Modern Warfare، فروش بسیار خوبی را تجربه کرده و به پرفروش‌ترین بازی سال ۲۰۱۹ تبدیل شده است. NPD اعلام کرده که تا پایان سال، هیچ بازی دیگری نمی‌تواند از نظر میزان فروش، به رتبه اول دست پیدا کند. هم‌اکنون در جایگاه دوم و سوم پرفروش‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۹ در آمریکا، دو بازی NBA 2K20 و Madden NFL 20 قرار گرفته‌اند. 

در جدول فروش بازی‌های ماه اکتبر آمریکا، بازی‌های The Outer Worlds و Luigi's Mansion 3 هم در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند. در ادامه می‌توانید فهرست ۱۰ بازی پرفروش آمریکا در ماه اکتبر را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. دراین‌میان اشاره کنم که فهرست منتشر شده، مربوط‌به فروش دیجیتالی و فیزیکی بازی‌ها روی تمامی فروشگاه‌ها و پلتفرم‌ها است.

۱۰ بازی پرفروش ماه اکتبر آمریکا

رتبهاسمناشر
۱Call of Duty: Modern Warfareاکتیویژن
۲The Outer Worldsپرایوت دیویژن
۳Luigi's Mansion 3نینتندو
۴Madden NFL 20الکترونیک آرتز
۵NBA 2K202K Games
۶FIFA 20الکترونیک آرتز
۷Borderlands 32K Games
۸Ring Fit Adventureنینتندو
۹The Legend of Zelda: Link's Awakeningنینتندو
۱۰Mario Kart 8 Deluxeنینتندو

در انتها مشخص شده است که نینتندو سوییچ هم توانسته است به پرفروش‌ترین کنسول ماه اکتبر در آمریکا تبدیل شود. به‌واسطه‌ی عرضه انحصاری‌های متعدد در تابستان و همچنین پاییز، انتظار می‌رود نینتندو سوییچ همچنان به عملکرد خوب خود ادامه دهد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده