نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

مواجه شدن کایلو رن با ری در تصویر جدید فیلم Star Wars: The Rise Of Skywalker

تصویر جدیدی از فیلم Star Wars: The Rise Of Skywalker منتشر شده که آن شاهد نمای جدیدی از مبارزه کایلو رن با ری هستیم.

ماه فروردین امسال بود که لوکاس فیلم اولین تیزر تریلر فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker (جنگ ستارگان: رستاخیز اسکای واکر) را منتشر کرد و در ادامه و در نمایشگاه D23، تریلر جدیدی از قسمت نهم فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) منتشر شد که در آن با نسخه تاریکی ری ملاقات کردیم و حال کمتر از سه ماه دیگر این فیلم مورد انتظار به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت. مجله امپایر شماره جدید مجله خود را به این فیلم اختصاص داده که علاوه‌بر سه تصویر روی جلد، شاهد انتشار یک تصویر جدید از فیلم نیز بودیم که شوالیه‌های رن را نشان می‌داد.

 حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker منتشر شده است. مجله امپایر تصویر جدیدی از این فیلم را منتشر کرده که در آن شاهد حضور کایلو رن با بازی آدام درایور، هستیم که طبق گفته امپایر در حال مبارزه با ری با بازی دیزی ریدلی، است. درواقع این دو شخصیت در حال استفاده از نیروی خود برای مبارزه هستند که در قسمت قبلی نیز شاهد نمایش چنین مبارزه‌ای بودیم، اما در تصویر شخصیت ری قابل مشاهده نیست. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

فیلم Star Wars: The Rise Of Skywalker

علاوه‌بر این، تصویر دیگری از فیلم Star Wars: The Rise Of Skywalker نیز منتشر شده که به موجود جدیدی اشاره دارد. نام این موجود بابو فریک (Babu Frik) است که از یک آنزلان است که با Spice Runners of Kijimi کار می‌کند. او تقریبا می‌تواند هر درویدی را هک، برنامه‌ریزی و تعمیر کند و حتی به سیستم امنیتی دشمن نیز وارد شود. بااین حال، صداپیشه شخصیت بابو فریک هنوز معرفی نشده و شما در ادامه می‌توانید این تصویر را نیز مشاهده کنید:

فیلم Star Wars: The Rise Of Skywalker

فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker به کارگردانی جی جی آبرامز، برای اکران در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. دیزی ریدلی، آدام درایور، جان بویگا، اسکار آیزاک، مارک همیل، کری فیشر، آنتونی دنیلز، بیلی دی ویلیامز، دامنل گلیسون، لوپیتا نیونگو، کلی مری ترن، جوناس سوآتامو، بیلی لورد، کری راسل، نائومی آکی، ریچارد ای گرانت و دامینیک مانهن، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت جدید فیلم Star Wars حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده