نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۱

نمایش نسخه تاریکی ری در تریلر D23 فیلم Star Wars: Rise Of Skywalker

والت دیزنی سرانجام تریلر منتشر شده از فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker در نمایشگاه D23 را رسما منتشر کرد که حاوی تصاویر جالبی است.

ماه فروردین امسال بود که لوکاس فیلم اولین تیزر تریلر فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker (جنگ ستارگان: رستاخیز اسکای واکر) را منتشر کرد که این تریلر در ۲۴ ساعت نخست انتشارش بیش از ۱۱۱ میلیون بار تماشا شده است. همچنین مدتی پیش در نمایشگاه D23، تریلر جدیدی از قسمت نهم فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) منتشر شد که این تریلر اختصاصی پنل این رویداد بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این تریلر رسما منتشر شده است. والت دیزنی و لوکاس‌فیلم امروز تریلر جدیدی از فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker را منتشر کرده‌اند که دو شب پیش در D23 نمایش داده شده بود و تریلر با نمایش تصاویری از ۸ فیلم قبلی دنیای جنگ ستارگان آغاز می‌شود تا به قسمت پایانی آن برسد که قرار است پایانی بر حماسه اسکای‌واکرها باشد. در تریلر جدید قسمت نهم فیلم جنگ ستارگان، شاهد نمایش تصاویر جدید متعددی هستیم که بدون شک مهم‌ترین آن مبارزه ری با کایلو رن در یک سیاره نامشخص است و در پایان تریلر شاهد نسخه تاریکی ری هستیم که شمشیر نوری دو لبه با نور قرمز رنگی را در دست دارد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در طول تریلر D23 فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker صحنه جدیدی از پرنسس لیا هم نمایش داده می‌شود و همچنین شاهد یک نبرد فضایی بزرگ با حضور چند سفینه نیروهای مقاومت و فرقه اول نیز هستیم. همچنین تصاویر کوتاهی از شخصیت جدید جانا نیز نمایش داده شد که همراه با فین است. در هر حال، تمرکز بیشتر تریلر روی صحنه‌های پایانی آن است. دیزی ریدلی، آدام درایور، جان بویگا، اسکار آیزاک، مارک همیل، کری فیشر، آنتونی دنیلز، بیلی دی ویلیامز، دامنل گلیسون، لوپیتا نیونگو، کلی مری ترن، جوناس سوآتامو، بیلی لورد، کری راسل، نائومی آکی، ریچارد ای گرانت و دامینیک مانهن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker به کارگردانی جی جی آبرامز، برای اکران در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده