نویسنده: روزبه حسینی
// جمعه, ۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۹

نینتندو سوییچ ۱۵ میلیون دستگاه در آمریکا فروش داشته است

با توجه به عرضه‌ی نسخه‌ی ارزان‌تر کنسول نینتندو سوییچ در بازار آمریکا، فروش این کنسول به ارقام شگفت‌انگیزی رسیده است.

چند ماه پیش خبری منتشر شد مبنی بر این‌که کنسول نینتندو سوییچ فروشی بیش از ۳۶ میلیون دستگاه در سراسر جهان داشته است. حال طبق آخرین اخبار کنسول‌ های بازی، نینتندو اعلام کرده است که تنها در آمریکای شمالی، از این کنسول ۱۵ میلیون دستگاه به فروش رسیده است. این خبر در حالی منتشر شده‌ است که اکنون بیش از یک ماه از عرضه‌ی نسخه‌ی ارزانتر این کنسول به نام نینتندو سوییچ لایت می‌گذرد. این دستگاه جدید که با قیمت ۲۰۰ دلار در دسترس است،‌ ویژگی اتصال به تلویزیون را ندارد و در واقع کنسولی دستی به حساب می‌آيد. این ۱۵ میلیون اعلام شده شامل فروش هر دو نسخه‌ی اصلی و لایت کنسول می‌شود. نینتندو همچنین بیان کرد که فروش کلی این دستگاه نسبت به بازه‌ی زمانی مشابه در سال گذشته حدود ۲۰ درصد افزایش داشته است. داگ باوزر، رییس حال حاضر نینتندو آمریکا در این مورد گفت: 

همزمان با وارد شدن به سومین تعطیلات کریسمس، نینتندو سوییچ در حال ایجاد لبخند و لذت گسترده است و این امر با بیش از ۱۵ میلیون کاربر در سرتاسر آمریکای شمالی که به بازی کردن بازی‌های مورد علاقه‌ی خود در هر جا و زمانی می‌پردازند، محقق شده است. 

نینتندو همچنین امروز بیان کرد که روی پلتفرم سوییچ، ۱۴ بازی مختلف بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته‌اند. تا این زمان، بازی Mario Kart 8 Deluxe همچنان پرفروش‌ترین بازی این کنسول محبوب است و بازی‌های Super Mario Odyssey و Super Smash Bros. Ultimate با اختلاف کمی در جایگاه‌های بعدی بیشترین میزان فروش قرار دارند. 

با توجه به بازی‌هایی که از الان تا آخر سال میلادی جاری قرار است برای نینتندو سوییچ عرضه شوند،‌ مانند بازی Luigi's Mansion 3 و Pokemon Sword and Shield، به نظر می‌رسد که این کنسول به فروش بالای خود در امسال ادامه خواهد داد. باید دید که آیا در عمل نیز اینگونه خواهد شد یا خیر.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به کنسول نینتندو سوییچ لایت، می‌توانید مقاله‌ی مرتبط به آن را از طریق این لینک مطالعه کنید.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود را راجع به موفقیت‌های نینتندو سوییچ با ما در میان بگذارید. به نظر شما چه عواملی باعث موفقیت‌ این کنسول شده‌اند؟ 


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده