نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۸

حضور ادریس البا، جان سینا و وایولا دیویس در تصاویر جدید پشت صحنه فیلم The Suicide Squad

تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم The Suicide Squad منتشر شده که در این تصاویر شاهد حضور ادریس البا، جان سینا و وایولا دیویس هستیم.

از اوایل این ماه بود که مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) رسما آغاز شد و این مراحل قرار است حدود ۵ ماه در استودیوی فیلمسازی پاین‌وود در آتلانتا طول بکشد. مدتی پیش اولین تصاویر از پشت صحنه فیلمبرداری قسمت جدید فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) منتشر شد که در آن شاهد بازگشت کاپیتان بومرنگ و حضور شخصیت‌های جدیدی با ظاهری متفاوت بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه این فیلم مورد انتظار از دنیای دی سی (DC) منتشر شده است. جاست‌جرد اخیرا تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم The Suicide Squad منتشر کرده که در آن شاهد یک زندان هستیم.

در این تصاویر ادریس البا که نقش یک قانون‌گریز را بر عهده دارد و جان سینا که گفته می‌شود نقش پیسمیکر (Peacemaker) را بازی می‌کند، حضور دارند. علاوه‌بر البا و سینا، دنیلا ملکیور نیز در تصاویر دیده می‌شود که او نیز احتمالا نقش شخصیت رتکچر (Ratcatcher) را بر عهده خواهد داشت. علاوه‌بر حضور این سه بازیگر و یک بازیگر ناشناس که احتمالا خلبان و سیاهی‌لشگر است، در این تصاویر شاهد بازگشت وایولا دیویس، بازیگر نقش آماندا والر نیز هستیم. او رئیس A.R.G.U.S است و انتظار می‌رود برای تشکیل گروه Task Force X جدید به این زندان آمده باشد و احتمالا شخصیت البا، سینا و ملکیور بخشی از اعضای جدید جوخه انتحار خواهند بود که احتمالا نقش پر رنگ‌تری را نیز در اتفاقات فیلم خواهند داشت. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

علاوه‌بر البا، سینا، دیویس و ملکیور، مارگو رابی، جای کورتنی، جوئل کینامن، دیوید دستمالچیان، فلولا بورگ، ناتان فیلیون، تایکا وایتیتی، مایکل روکر، استیو ایجی، پیتر کاپالدی، استورم رید، پیت دیویدسون، واکین کوسیو، شان گان، جنیفر هالند، میلینگ ان‌جی، خوان دیه‌گو بوتو، آلیس براگا، جولیو رویز و تیناش کجاس، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم The Suicide Squad حضور دارند و به‌ایفای نقش خواهند پرداخت. جیمز گان، کارگردان دو قسمت اول فیلم Guardians of the Galaxy وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم Suicide Squad را بر عهده دارد.

فیلم The Suicide Squad برای اکران در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده