نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۸

ناتان فیلیون و استیو ایجی به بازیگران فیلم The Suicide Squad پیوستند

دو بازیگر جدید یعنی استیو ایجی برای صداپیشگی شخصیت کینگ شارک و ناتان فیلیون برای نقشی نامشخص به فیلم The Suicide Squad جیمز گان پیوستند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری ددلاین در گزارش جدید خود اعلام کرد که استیو ایجی به جمع بازیگران جدیدترین اثر مشترک شرکت برادران وارنر و شرکت دی سی فیلمز یعنی فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحاری) پیوست. ایجی که یک کمدین محسوب می‌شود، قرار است صداپیشه شخصیت کینگ شارک باشد. هنوز هیچ حرفی از اینکه چه کسی قرار است از لحاظ فیزیکی در قالب این شخصیت شرور ظاهر شود، به میان نیامده است. البته این احتمال هم وجود دارد که ظاهر این شخصیت به‌طور کامل با CGI ساخته شود. فیلم جوخه انتحاری قرار است باری دیگر جیمز گان و همچنین این بازیگر را با هم متحد کند.

در گذشته ایجی و گان در ساخت فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 (نگهبانان کهکشان قسمت دوم) و سریال New Girl (دختر جدید) درکنار هم قرار گرفته بودند. علاوه‌بر این، سایت ددلاین گزارش کرده که یکی از بازیگران محبوب خود گان یعنی ناتان فیلیون قرار است درکنار ایجی، به جمع بازیگران فیلم جوخه انتحاری بپیوندد. با اینکه نقش ایجی مشخص است اما در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره اینکه چه نقشی برای فیلیون در نظر گرفته شده، منتشر نشده است؛ زیرا اعلام شده که این نقش یکی از مواردی محسوب می‌شود که فعلا باید «پنهان» بماند. فیلیون یکی از دوستان خوب و نزدیک گان محسوب می‌شود و در تعداد زیادی از پروژه‌های او حضور داشت.

از جمله آثار فیلیون می‌توان به ایفای نقش بیل پاردی در فیلم Slither (خزیدن) در سال ۲۰۰۶ و نقش هولی اونجر در فیلم Super (سوپر) در سال ۲۰۱۰ اشاره کرد. علاوه‌بر این، او در فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) در سال ۲۰۱۴ هم ظاهر شد و صداپیشگی زندانی هیولایی را برعهده داشت که نگهبانان در زندان Kyln مقابل او ایستادند و با او مبارزه کردند. گان در نظر داشت تا در فیلم نگهبانان کهکشان قسمت دوم، نقش کوتاه بهتر و چشمگیرتری را برای فیلیون انتخاب کند. او در این فیلم نقش واندر من را ایفا کرد و حتی تصویر او در قالب سایمون ویلیامز هم در چندین پوستر اضافه شده بود اما سرانجام سکانس‌های او حذف شد.

james gunn in Guardians of the Galaxy

البته بعدها گان توضیح داد که صحنه‌های کوتاه فیلیون از این اثر حذف شده بود؛ زیرا او نمی‌خواست فرصت‌های او برای ایفای نقش یک شخصیت قهرمانی خوب و بزرگ مارولی در دنیای سینمایی مارول را از بین ببرد یا محدود کند؛ هرچند که باتوجه‌به پرش ناگهانی جما چان از نقش مین-اروا در فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) به نقش سرسی در فیلم The Eternals (اترنال‌ها)، به نظر می‌رسد که امروزه این موضوع دیگر مشکلی برای مارول محسوب نمی‌شود. لازم به ذکر است که جیمز گان در این پروژه، علاوه‌بر کارگردانی، نگارش فیلمنامه را هم برعهده خواهد داشت.

علاوه‌بر استیو ایجی و ناتان فیلیون، ادریس البا در نقش نامشخص، مارگو رابی در نقش هارلی کویین، وایولا دیویس در نقش آماندا والر، جای کورتنی در نقش کاپیتان بومرنگ، یوئل کینامان در نقش ریک فلگ، دیوید دستمالچیان در نقش پولکا-دات من، دانیلا ملکیور در نقش رتکچر، استورم رید در نقش نامشخص و فلولا بورگ در نقش نامشخص از جمله بازیگرانی هستند که در این اثر حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همان‌طور که سابقا هم اعلام شده بود، ویل اسمیت قرار نیست در این فیلم حضور داشته باشد و نقش ددشات را ایفا کند.

در پایان هم لازم به ذکر است که براساس برنامه‌ریزی‌ها، اولین جلسه مطالعه فیلمنامه قرار است در ۱۱ سپتامبر (۲۰ شهریور) برگزار شود. بعد از آن هم در تاریخ ۲۳ سپتامبر (۱ مهر) فیلم‌برداری اولیه و اصلی فیلم جوخه انتحاری آغاز می‌شود. فیلم The Suicide Squad برای اکران در تاریخ ۶ اوت ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده