نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

جای کورتنی، بازیگر نقش کاپیتان بومرنگ در فیلم The Suicide Squad باز خواهد گشت

جای کورتنی تایید کرد که او قرار است بار دیگر نقش کاپیتان بومرنگ را در فیلم The Suicide Squad بازی کند.

فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) قرار است یک ریبوت برای فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) باشد که طبق آن، بیشتر بازیگران و شخصیت‌های این فیلم قرار است تغییر کنند. جیمز گان، کارگردان دو قسمت اول فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، وظیفه نوشتن فیلمنامه و کارگردانی فیلم The Suicide Squad را بر عهده دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازگشت شخصیت دیگری در این فیلم تایید و اعلام شده است. جای کورتنی، بازیگر نقش کاپیتان بومرنگ در فیلم Suicide Squad، در مصاحبه با Business Insider تایید کرد که او قرار است در قسمت جدید این مجموعه نیز حضور داشته باشد. کورتنی گفت:

ما در چندین ماه آینده آماده شروع فیلم‌برداری خواهیم شد. درست شنیدید، مطمئنا در این فیلم شما قرار است شاهد بازگشت بومرنگ باشید، اما فعلا چیز بیشتری برای گفتن نیست. مطمئن هستم که این فیلم بسیار متفاوت خواهد بود و این فیلم عالی خواهد شد.

در فیلم Suicide Squad که در سال ۲۰۱۶ اکران شد، کاپیتان بومرنگ به‌دنبال سرقت یک الماس بود که توسط فلش بازداشت و در ادامه او به‌عنوان یکی از اعضای گروه جوخه انتحار انتخاب شد که به اسب‌های تک‌شاخ صورتی نیز علاقه داشت. بااین‌حال، هنوز اطلاعات دقیقی از بازگشت یا عدم بازگشت شخصیت‌ها و بازیگرهای قسمت اول در قسمت جدید آن در دسترس نیست. سال گذشته خبری منتشر شده مبنی بر اینکه ادریس البا، بازیگر سریال Luther (لوتر)، قرار است جانشین ویل اسمیت در فیلم The Suicide Squad شود که او دیگر قرار نیست نقش ددشات را در این فیلم از مجموعه دی سی (DC) بازی کند. همچنین انتظار می‌رود که مارگو رابی برای نقش آفرینی دوباره در نقش هارلی کویین در این فیلم بازگردد. 

فیلم The Suicide Squad برای اکران در تاریخ ۶ اگوست ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. فیلم‌برداری و تولید این فیلم قرار است در طول سال ۲۰۱۹ آغاز شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده