نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۵

مراحل فیلمبرداری فیلم The Suicide Squad آغاز شد

سرانجام جیمز گان با انتشار تصویری از شروع مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم The Suicide Squad خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) آغاز شده است. به‌نقل از ComicBook جیمز گان، کارگردان قسمت جدید فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار)، در یک پرسش و پاسخ رسما تایید کرد که مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم مورد انتظار از دنیای دی سی (DC) رسما آغاز شده است. او در ادامه تایید کرد که مراحل فیلمبرداری این فیلم قرار است حدود ۵ ماه طول بکشد، اما جزئیات بیشتری را به اشتراک نگذاشته است. همچنین گان تصویری را از پشت صحنه ساخت فیلم The Suicide Squad در صفحه رسمی خود در اینستاگرام منتشر کرده که او به‌همراه چند بازیگر فیلم مثل دیوید دستمالچیان، دنیلا ملکیور، فلولا بورگ، ناتان فیلیون، شان گان، جنیفر هالند و میلینگ ان‌جی، در این تصویر حضور دارد و شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

جیمز گان و بخشی از بازیگران فیلم The Suicide Squad

مارگو رابی، جای کورتنی، وایولا دیویس، جوئل کینامن، ادریس البا، جان سینا، دیوید دستمالچیان، دنیلا ملکیور، فلولا بورگ، ناتان فیلیون، تایکا وایتیتی، مایکل روکر، استیو ایجی، پیتر کاپالدی، استورم رید، پیت دیویدسون، واکین کوسیو، شان گان، جنیفر هالند، میلینگ ان‌جی، خوان دیه‌گو بوتو، آلیس براگا، جولیو رویز و تیناش کجاس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Suicide Squad حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. در حال حاضر بازگشت رابی در نقش هارلی کویین، کینامن در نقش ریک فلگ، کورتنی در نقش کاپیتان بومرنگ و دیویس در نقش آماندا والر تایید شده، اما نقش دیگر بازیگران قسمت جدید فیلم Suicide Squad تایید و اعلام نشده است.

فیلم The Suicide Squad برای اکران در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. همچنین در خبری دیگر در رابطه با جیمز گان، او پس از توافق دوباره با دیزنی، وظیفه کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) را بر عهده گرفته است که گان قرار است پس از پایان قسمت جدید فیلم Suicide Squad به این پروژه بازگردد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده