نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۵

پیتر کاپالدی به بازیگران فیلم The Suicide Squad اضافه شد؛ احتمال حضور افتخاری پیت دیویدسون

پیتر کاپالدی به تیم بازیگری فیلم The Suicide Squad اضافه شده و همچنین پیت دیویدسون در حال مذاکره برای حضور افتخاری در این فیلم است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور یک ستاره دیگر در فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) تایید شده و یک بازیگر دیگر نیز ممکن است حضوری افتخاری در این پروژه داشته باشد. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، پیتر کاپالدی، بازیگر سابق سریال Doctor Who (دکتر هو) که برای ساخت فیلم کوتاه Franz Kafka's It's a Wonderful Life برنده جایزه اسکار شده، پس از توافق و بستن قرارداد همکاری با شرکت برادران وارنر به جمع بازیگران قسمت جدید فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) اضافه شده است. جیمز گان، کارگردان دو قسمت اول فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم The Suicide Squad را بر عهده دارد. علاوه بر کاپالدی، پیت دیویدسون، ستاره SNL نیز در حال مذاکره با برادران وارنر برای حضور کوتاه و افتخاری در این فیلم مورد انتظار از دنیای DC (دی سی) است. 

پیت دیویدسون

با این حال، اطلاعاتی از نقش کاپالدی و دیویدسون منتشر نشده است، اما گفته می‌شود در تاریخ ۱۱ سپتامبر (۲۰ شهریور) یک جلسه خواندن فیلمنامه همچنان برگزار خواهد شد که پیش از این برخی منابع از احتمال لغو این جلسه خبر داده بودند. همچنین انتظار می‌رود که مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم The Suicide Squad از تاریخ ۲۳ سپتامبر امسال (۱ مهر) در آتلانتا در ایالت جورجیا آغاز شود. علاوه بر کاپالدی و دیویدسون، مارگو رابی، جای کورتنی، وایولا دیویس، جوئل کینامن، ادریس البا، جان سینا، دیوید دستمالچیان، دنیلا ملکیور، فلولا بورگ، ناتان فیلیون، تایکا وایتیتی، استیو ایجی و استورم رید، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم The Suicide Squad تایید و اعلام شده است که بخشی از این بازیگران از قسمت اصلی باز خواهند گشت و بخشی دیگر بازیگران جدیدی هستند که انتظار می‌رود نقش‌های جدیدی را نیز بر عهده داشته باشند. 

فیلم The Suicide Squad برای اکران در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. کاپالدی بیشتر برای بازی در نقش یازدهمین دکتر هو شناخته می‌شود که در طول سال‌های اخیر در هر دو قسمت فیلم Paddington (پدینگتون) و به‌عنوان صداپیشه در فیلم Christopher Robin (کریستوفر رابین) نقش آفرینی کرده و فیلم The Personal History of David Copperfield جدیدترین اثری است که او در آن بازی کرده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده