نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

جوئل کینامن، بازیگر نقش ریک فلگ در فیلم The Suicide Squad باز خواهد گشت

طبق خبرهای منتشر شده، جوئل کینامن، بازیگر نقش ریک فلگ هم به نظر می‌رسد که قرار است در فیلم The Suicide Squad بازگردد.

فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) به کارگردانی جیمز گان، کارگردان دو قسمت اول فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، در دست ساخت است که او وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را که گفته می‌شود تقریبا یک ریبوت است، نیز بر عهده دارد، اما تاکنون شاهد تایید بازگشت چند بازیگر به در قسمت جدید فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) بوده‌ایم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، در این فیلم از مجموعه DC (دی سی) ممکن است شاهد بازگشت بازیگر دیگری نیز باشیم. طبق خبری که Discussing Film منتشر کرده، جوئل کینامن، بازیگر نقش ریک فلگ نیز گفته می‌شود که قرار است در فیلم The Suicide Squad بازگردد. ریک فلگ یکی از شخصیت‌های اصلی قسمت اول بود و حال به نظر می‌رسد که او بار دیگر باید اعضای جوخه انتحار را جمع آوری و رهبری کند. با این حال، این خبر هنوز تایید یا تکذیب نشده و باید منتظر اعلام رسمی آن توسط عوامل تولید فیلم، کمپانی برادران وارنر یا کینامن باشیم.

علاوه بر حضور در سریال Suicide Squad، شاهد نقش آفرینی کینامن در فصل چهارم و پنجم سریال House of Cards (خانه پوشالی) بودیم و پس از آن کینامن نقش تاکشی کواچ در فصل اول سریال Altered Carbon (کربن تغییر یافته) را بازی کرد و مدتی پیش نیز در سریال Hanna (هانا) به ایفای نقش پرداخته که ماه گذشته از آمازون منتشر شد. فیلم The Informer به کارگردانی آندریا دی استفانو و با بازی رزمند پایک، کلایو اوون، آنا د آرماس و کامن، جدیدترین فیلمی است که کینامن در آن حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. کینامن اکنون در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم The Sound of Philadelphia حضور دارد. علاوه بر کینامن، تاکنون شاهد انتشار خبرهایی مبنی بر بازگشت مارگو رابی در نقش هارلی کوئین، جای کورتنی در نقش کاپیتان بومرنگ و وایولا دیویس در نقش آماندا والر در فیلم The Suicide Squad بوده‌ایم.

فیلم The Suicide Squad برای اکران در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. با این حال، ویل اسمیت، بازیگر نقش ددشات، قرار نیست در این فیلم بازگردد و با اینکه ادریس البا در ابتدا قرار بود نقش ددشات را بازی کند، اما نقش این شخصیت حذف شد تا البا نقش شخصیت جدیدی را در قسمت جدید فیلم Suicide Squad بازی کند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده