نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۳

اولین تریلر فیلم Triple Frontier با بازی بن افلک منتشر شد

شبکه نتفلیکس اولین تریلر فیلم Triple Frontier با بازی بن افلک، اسکار آیزاک، پدرو پاسکال و چارلی هانام را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس اولین تریلر رسمی فیلم Triple Frontier (مرز سه‎گانه) را منتشر کرده است. در این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم هستیم و بیشتر با اتفاقاتی که قرار است در آن مشاهده کنیم، آشنا می‌شویم. نام فیلم Triple Frontier برگرفته از مرز سه‌گانه سه کشور برزیل، آرژانتین و پاراگوئه است و طبق تریلر منتشر شده، اعضای یک گروه نظامی که علیه کارتل‌های مواد مخدر در آمریکای جنوبی فعالیت می‌کنند، تصمیم می‌گیرند تا با همکاری یکدیگر برای انجام یک دزدی در این منطقه برنامه‌ریزی کنند. آن‌ها در نظر دارند که برای اولین‌بار شغل خود را کنار بگذارند و این ماموریت غیر مجاز و بسیار خطرناک را انجام دهند. با این حال، اتفاقات غیر منتظره‌ای رخ می‌دهد که باعث می‌شود تا مهارت‌ها، وفاداری و اخلاقیات آن‌ها با یک چالش جدی مواجه شود و آن‌ها باید در یک نبرد حماسی و تحت فشار نیروهای کارتل و دولتی از جهنم زنده بیرون بیایند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

بن افلک، اسکار آیزاک، پدرو پاسکال، چارلی هانام، گرت هدلند، شیلا وند و آدریا آرجونا، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Triple Frontier حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده جی. سی. چاندور، کارگردان فیلم A Most Violent Year (یک سال بسیار خشن)، بوده است. ساخت فیلم Triple Frontier برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۰ تایید شد که در آن زمان قرار بود تام هنکس و جانی دپ نقش‌های اصلی فیلم را بازی کنند و کاترین بیگلو کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته باشد. در سال ۲۰۱۷، کمپانی پارامونت پیکچرز ساخت فیلم Frontier را بر عهده گرفت و با تام هاردی و چنینگ تیتوم برای حضور در این فیلم به توافق رسید. با این حال، مدتی بعد پارامونت نیز از این پروژه انصراف داد و در نهایت شبکه Netflix حقوق ساخت و انتشار فیلم Triple Frontier را دریافت کرد.

همچنین شبکه نتفلیکس اعلام کرد که فیلم Triple Frontier در ماه مارس ۲۰۱۹ (اسفند امسال یا فروردین ۱۳۹۸) از این شبکه استریم منتشر و به صورت محدود نیز در چند سینما اکران خواهد شد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده