نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۵

تصویر جدیدی از فیلم Ant-Man and The Wasp منتشر شد

مارول تصویر جدیدی از فیلم Ant-Man and The Wasp را منتشر کرده که در آن شاهد حضور دو شخصیت مرد مورچه‌ای و واسپ هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی مارول استودیو تصویر رسمی جدیدی از فیلم مرد مورچه‌ای و واسپ (Ant-Man and the Wasp) را منتشر کرده است. در این تصویر، دو شخصیت مرد مورچه‌ای و واسپ با لباس کامل خود قابل مشاهده هستند. با این حال، اطلاعات بیشتری از این تصویر منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود که به‌زودی مارول (Marvel) اولین تریلر این فیلم مورد انتظار تابستان سال ۲۰۱۸ را منتشر کند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Ant-Man and the Wasp

علاوه بر این، مارول خلاصه داستان جدیدی از فیلم Ant-Man and the Wasp را منتشر کرده که تفاوت زیادی با خلاصه داستان اول این فیلم ندارد و تنها کمی تغییر در خلاصه داستان اول آن داده شده است. طبق خلاصه داستان این فیلم:

فیلم Ant-Man and The Wasp، فصل جدیدی از ماجراجویی ابرقهرمانانی با توانایی شگفت‌آور برای کوچک شدن در دنیای سینمایی مارول است. پس از حوادث و اتفاقات فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی)، اسکات لنگ باید با عواقب انتخاب خود که تصمیم گرفته هم یک ابرقهرمان و هم یک پدر باشد، روبه‌رو شود. همان‌طور که او دوباره تلاش می‌کند تا زندگی عادی خود را با زمانی که مسئولیت‌های مرد مورچه‌ای را بر عهده دارد، متعادل کند، او به‌همراه هوپ ون دین و دکتر هنک پیم با یک ماموریت فوری و غیر منتظره مواجه می‌شود. اسکات باید یک بار دیگر لباس مرد مورچه‌ای را بر تن کند و یاد بگیرد که چگونه باید با واسپ همکاری و کار گروهی انجام بدهد تا اسرار گذشته خود و واسپ را کشف کند.

پل راد در نقش اسکات لنگ (مرد مورچه‌ای)، اوانجلین لیلی در نقش هوپ ون دین (واسپ)، مایکل داگلاس در نقش دکتر هنک پیم، مایکل پنیا در نقش لوئیس، تی. آی. در نقش دیو، دیوید دستمالچیان در نقش کرت، رندل پارک در نقش ایجنت جیمی وو، والتون گوگینس در نقش سانی بچ، هانا جان کامن در نقش گوست، میشل فایفر در نقش جنت ون دین (واسپ)، لارنس فیشبرن در نقش دکتر بیل فاستر، جودی گریر در نقش مگی و ابی رایدر فرتسون در نقش کسی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ant-Man and the Wasp حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Ant-Man and the Wasp برای اکران در تاریخ ۶ جولای ۲۰۱۸ (۱۵ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده پیتون رید، کارگردان فیلم اول، بوده است و اندرو بارر و گابریل فراری کار نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای) را بر عهده داشته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده