نویسنده: سارا مرتضوی
// چهار شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰

تصمیمات بازیکنان شخصیت جوکر را در بازی Batman: The Enemy Within شکل خواهد داد

به تازگی اعضای کمپانی تل‌تیل گیمز ادعا کرده‌اند که تصمیمات بازیکنان در بازی Batman: The Enemy Within در نحوه شکل‌گیری شخصیت جوکر تاثیر بسیاری خواهد داشت.

چندی پیش بود که کمپانی تل‌ تیل گیمز بالاخره خبر انتشار فصل دوم بازی Batman: The Telltale Series با نام Batman: The Enemy Within را تائید کرد و گفت این بازی قرار است در تاریخ ۱۷ مردادماه برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر های ویندوزی عرضه شود.

چند روز پیش اعضای کمپانی تل‌تیل گیمز ادعا کردند که در این مجموعه جدید تصمیمات بازیکنان بر شکل‌گیری شخصیت جوکر در بازی تاثیر خواهد داشت. خبر بسیار خوشحال‌کننده‌ای است چرا که با توجه به قسمت اول مجموعه، می‌دانیم که این قسمت نیز بر پایه تصمیم‌گیری بازیکنان استوار است و کمپانی تل‌تیل گیمز هم که استاد طراحی تصمیمات پیچیده و حساس برای ایجاد چالش بیش‌تر در بازیکنان و پیش‌بردن داستان بازی‌هایش است، به احتمال قوی این‌بار نیز از این‌کار سربلند بیرون خواهد آمد.

Batman: The Enemy Within

جیمز ویندلر (James Windeler) نویسنده قسمت اول مجموعه Batman: The Enemy Within، به‌تازگی طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت Playstation.com، در مورد چالش‌هایی که قرار است در این مجموعه جدید پیش‌روی بازیکنان قرار گیرد، توضیحاتی ارائه کرده است. آن‌طور که به نظر می‌رسد، شخصیت ریدلر (Riddler) قرار است یکی از شخصیت‌های مهم و تاثیرگذار بازی باشد؛ این در حالی است که شخصیت جوکر نیز هم‌زمان در پیش‌زمینه داستان در حال شکل‌گیری است. ویندلر گفت:

غیر از شخصیت ریدلر، تهدید جدی دیگری نیز در این قسمت از بازی وجود دارد. تهدیدی که ما بذر آن‌را در نسخه اول بازی و با معرفی شخصیت جان دو (John Doe) کاشتیم. در مجموعه اول بازی ما از این شخصیت با نام Proto-Joker نام بردیم؛ مردی که در آستانه جنون قرار دارد و در عین حال به بروس وین کمک می‌کند تا از تیمارستان آرخام فرار کند. او حالا در این فصل جدید بازگشته تا به دوست خود یادآوری کند که وی دِینی برای ادا کردن به او دارد.

جیمز ویندلر هم‌‌چنین ادامه داد:

طرفدارن بازی باید بدانند که روابط آن‌ها با شخصیت جان دو (که درنهایت به جوکر تبدیل می‌شود) به شدت به تصمیمات آن‌ها در جریان بازی بستگی دارد. همان‌طور که بتمن یا همان وین مشغول برطرف کردن تهدیدات پیش آمده برای گاتهام است، جان نیز در گوشه‌ای ایستاده و تمام حرکات شما را زیر نظر دارد و از تصمیمات شما درس می‌گیرد. درنهایت و در انتهای بازی، این شما هستید که با تصمیمات خود نسخه‌ای منحصر به فرد از دشمن دیرینه‌ی بتمن یعنی جوکر را ساخته‌اید.

ویندلر درنهایت اضافه کرد:

گیم‌پلی قسمت اول این مجموعه به‌تنهایی دو ساعت به طول خواهد انجامید و این قسمت شامل معماهای بیش‌تر، امکان دخالت بیش‌تر در صحنه‌های اکشن و حساسیت بیش‌تر تصمیم‌گیری‌های بازیکن و تاثیر این تصمیمات بر شکل‌گیری روابط بین شخصیت‌ها خواهد بود.

به گفته نویسنده مجموعه، بازیکنان در بازی Batman: The Enemy Within با سورپرایزهای بیش‌تری رو به رو خواهند شد و نیز نسخه ارائه شده از شخصیت ریدلر در این بازی، نسخه‌ای کاملاً منحصر به فرد از تمامی تصاویری است که تا به حال از این شخصیت به نمایش درآمده؛ نسخه‌ی ادوارد نیگمای (یا همان ریدلر) این بازی، به‌جای وقت‌گذرانی و حل معماهای پیچیده، بیش‌تر به‌دنبال ایجاد درد و رنج در افراد خواهد بود!

شما می‌توانید تریلر فصل اول مجموعه Batman: The enemy Within را در وب‌سایت زومجی تماشا کنید.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده