// شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۸

تریلر جدید بازی Gran Turismo Sport گیم پلی بخش تک نفره را نشان می‌دهد

کمپانی Sony Interactive Entertainment تریلر جدیدی از بازی Gran Turismo Sport منتشر کرد که گیم‌پلی این بازی را در بخش تک‌نفره نشان می‌دهد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی تریلر جدیدی از پروژه مورد انتظار و شبیه‌ساز رانندگی خود، یعنی بازی Gran Turismo Sport، ساخته استودیو پولیفونی دیجیتال، منتشر کرد. ویدیوی جدید که به مدت بیش از هشت دقیقه است بخش تک‌نفره این بازی را نشان می‌دهد که می‌توانیم نگاهی به تنظیمات و عملکرد آن بیندازیم.

در تریلر و حین مشاهده گیم‌پلی رانندگی در جاده‌ها، از دیگر ویژگی‌های Gran Turismo Sport هم باخبر می‌شویم. به طور مثال، در منو‌های این بازی حالت‌های مختلف آن را می‌بینیم که شامل چالش‌ها و ماموریت‌های مختلف است که در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین گیم‌پلی رانندگی این بازی را برای اولین بار در نقشه کیوتو (Kyoto) می‌بینیم که سازندگان حین آن توضیحاتی را نیز ارائه می‌کنند.

در خبر‌های دیگر مربوط به این بازی انحصاری، در جریان نمایشگاه E3 2017 تصاویر جدیدی از این بازی منتشر شد که محیط‌ها و اتومبیل‌های این بازی را به تصویر می‌کشید. سری بازی‌های Gran Tursimo را همیشه با گرافیک خیره‌کننده و جلوه‌های بصری قوی می‌شناسیم که این تصاویر توانست قدرت دوباره این بازی را نشان دهد.

در ادامه می‌توانید ویدیوی گیم‌پلی بازی ‌Gran Turismo Sport را تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. چندی پیش سرانجام سونی تاریخ دقیق عرضه این بازی را مشخص کرد و قرار شد که این بازی در تاریخ ۲۵ مهرماه (۱۷ اکتبر) در آمریکای شمالی و ۲۶ مهرماه (۱۸ اکتبر) در اروپا به طور انحصاری برای پلی استیشن 4 عرضه شود.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده