نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵

کاپیتان مارول در فیلم Avengers: Infinity War حضور نخواهد داشت

جو روسو شایعات حضور شخصیت کاپیتان مارول در فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) را تکذیب کرد.

در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال، اطلاعات جدیدی از فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) منتشر شد. طبق این اطلاعات، اتفاقات این فیلم در دهه ۹۰ میلادی جریان دارد و این شخصیت قرار است با گروه قدیمی اسکرالز (Skrulls) در این فیلم مبارزه کند. بدین ترتیب اتفاقات فیلم Captain Marvel قبل از اتفاقات فیلم Iron Man (آیرون من) و شروع رسمی دنیای سینمایی مارول جریان دارد و اطلاعات بیشتری در حال حاضر منتشر نشده است و مشخص نیست که چرا کاپیتان مارول طی این سال‌ها غیبت داشته است. در لیست بازیگران فراخوانده و حاضر برای شروع فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War که در دی‌ماه سال گذشته منتشر شد، نام بری لارسون، بازیگر نقش کارول دانورز/کاپیتان مارول، نیز دیده می‌شد.

پیش از این نیز کوین فایگی، رئیس مارول استودیو گفته بود که فیلم Captain Marvel منشا داستانی شخصیت کارول دانورز و تبدیل آن به کاپیتان مارول را روایت خواهد کرد. او در مصاحبه دیگری نیز گفت که این شخصیت قرار است قوی‌ترین ابرقهرمان دنیای سینمایی مارول باشد که تا به امروز معرفی شده است. با توجه به این خبرها، طرفداران انتظار داشتند که کاپیتان مارول تنها حضور کوتاهی را در فیلم Avengers: Infinity War داشته باشد و پس از آن منشا این شخصیت را در فیلم مستقل آن مشاهده کنیم و سپس شاهد حضور پررنگ این شخصیت در فیلم انتقام جویان ۴ (Avengers 4) باشیم؛ اما با توجه به اینکه اتفاقات فیلم Captain Marvel در دهه ۹۰ میلادی جریان دارد، سوالات بسیاری در مورد حضور این شخصیت در فیلم Infinity War ایجاد شد.

Avengers: Infinity War

حال جو روسو، یکی از دو کارگردان دو قسمت آینده فیلم Avengers (انتقام جویان)، تایید کرده است که شخصیت کاپیتان مارول قرار نیست در فیلم Avengers: Infinity War حضور داشته باشد و شایعات و خبرهایی که پیش از این منتشر شده است، درست نیست. او جزئیات بیشتری را در این رابطه فاش نکرد، اما انتظار می‌رود که کارول دانورز در فیلم Avengers 4 حضور داشته باشد. این شخصیت ممکن است در زندان اسکرال‌ها یا تانوس باشد و برای همین او نمی‌تواند به اعضای انتقام جویان و نگهبانان کهکشان در جنگ با تانوس کمک کند. هرچند برخی اعتقاد دارند که در یکی از صحنه‌های پس از پایان فیلم Infinity War شاهد حضور کارول دانورز خواهیم بود. جو روسو پیش از این تایید کرده بود که هنوز چند صحنه از این فیلم فیلمبرداری نشده که ممکن است یکی از این صحنه‌ها با شخصیت کاپیتان مارول ارتباط داشته باشد.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. علاوه بر این، فیلم Captain Marvel برای اکران در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده