نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵

اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War فاش شد

طرفداران، اولین تریلر فیلم مورد انتظار انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) را فاش کرده‌اند.

هفته گذشته اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War پشت درهای بسته در نمایشگاه D23 منتشر شد. حال در حاشیه پنل کمپانی مارول استودیو در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۷ که بامداد امروز برگزار شد، مارول بار دیگر این تریلر را نمایش داد؛ اما باز هم از انتشار آنلاین این تریلر خودداری کرد. حال تعدادی از افراد حاضر در سالن پنل، از صفحه نمایش پنل فیلم گرفته‌اند و اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War را فاش کرده‌اند. این تریلر ساعاتی پس از پنل کمپانی برادران وارنر که در آن تریلر جدید فیلم Justice League (لیگ عدالت) منتشر شد، برای طرفداران نمایش داده شد و به نظر می‌رسد که مارول به وعده‌های خود در این فیلم عمل کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

با وجود اینکه این تریلر با دوربین موبایل فیلمبرداری شده است و از کیفیت چندان خوبی برخوردار نیست، اما تصاویر وضوح قابل قبولی دارد. در این تریلر اولین ملاقات نگهبانان کهکشان با انتقام جویان را مشاهده می‌کنیم. ثور اولین شخصیتی است که این گروه را ملاقات می‌کند. در ادامه تریلر، مرد عنکبوتی با لباس جدیدش ظاهر می‌شود و آیرون من به همراه مرد عنکبوتی، نگهبانان کهکشان و دکتر استرنج به ملاقات تانوس می‌رود. همچنین در این تریلر شاهد بازگشت استیو راجرز و بلک ویدو با ظاهری کاملا جدید هستیم و در ادامه یک جنگ بسیار بزرگ در واکاندا نمایش داده می‌شود که علاوه بر حضور شاه تی‌چالا ملقب به پلنگ سیاه و یارانش، شاهد حضور استیو راجرز، باکی، فالکون و آیرون من با هالک باستر هستیم.

مارول استودیو تاکنون واکنشی رسمی به فاش شدن اولین فیلم Avengers: Infinity War نداشته است، اما این احتمال وجود دارد که در واکنش به این اتفاق، اولین تریلر رسمی این فیلم را منتشر کند. با این حال، ممکن است که مارول اهمیتی به این موضوع ندهد و تمرکز تبلیغات خود را روی فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) قرار دهد که اخیرا دومین تریلر این فیلم منتشر شده است. هفته گذشته، مارول پوستر کامیک کان سن دیگو فیلم Avengers: Infinity War را منتشر کرد. حال مشخص شده است که این پوستر چند قطعه بوده و در حال حاضر دو قطعه دیگر این پوستر منتشر شده است. با این حال، انتظار می‌رود به‌زودی نسخه کامل این پوستر منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

Avengers: Infinity War Poster

Avengers: Infinity War Poster

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. کارگردانی این دو فیلم بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آن بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است. 


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده