نویسنده: کیان کاظمی
// سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۷

مزایای پیش خرید بازی Total War: Warhammer 2 مشخص شد

استودیو Creative Assembly یکی از مزایای پیش خرید جالب و متفاوت بازی Total War: Warhammer 2 را فاش کرد.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو کریتیو اسمبلی دست به کار شده و علاه بر رونمایی از مزایای پیش خرید بازی Total War: Warhammer 2، نسبت به بازخورد بسیار منفی طرفداران پیرامون مزایای پیش خرید نسخه قبلی بازی هم واکنش نشان داده است.

اگر به خاطر داشته باشید، بازیکنانی که بازی Total War: Warhammer را پیش خرید کرده بودند، می‌توانستند در نقش نژاد Chaos Warriors بازی کنند. Chaos Warriors یکی از پنج نژاد قابل بازی اولیه این بازی استراتژی محسوب می‌شد و نکته مهم این بود که دیگر بازیکنان توانایی تجربه بازی با این نژاد را نداشتند. این تصمیم موجب خشم طرفداران شد؛ از نظر آن‌ها، هدف کریتیو اسمبلی از این کار، حذف بخشی از محتوای اصلی بازی برای کسب درآمد بیشتر بود. با این حال به نظر می‌رسد استودیو از اشتباه گذشته خود درس گرفته و اوضاع برای بازی Total War: Warhammer 2 متفاوت است.

در صورتیکه بازی Total War: Warhammer 2 را پیش خرید کنید، باری دیگر به یک نژاد قابل بازی دسترسی پیدا خواهید کرد، اما نکته جالب اینجاست که این نژاد متعلق به این بازی نیست. در عوض، بازیکنان پیش خریدکننده می‌توانند پیش از عرضه Warhammer 2، با یک نژاد جدید در نسخه قبلی یعنی Total War: Warhammer بازی کنند. رابرت بارتولومو، کارگردان بازی می‌گوید:

کاری که ما انجام دادیم نشات گرفته از انتقادات پیرامون بسته‌های الحاقی اولیه ما و به خصوص بسته Chaos Warriors است. معتقدیم این بار تعادل را بهتر پیاده سازی کردیم، اما همیشه به دنبال بهبود ماهیت مزایا پیش خرید هستیم. ارایه موارد بهتر به معنای آمار پیش خرید بیشتر خواهد بود.

بارتولومو در ادامه توضیحات بیشتری در مورد این نژاد ارایه داد:

نژاد جدیدی که این هفته به عنوان مزایای پیش خرید معرفی می‌کنیم، از نظر محتوا بیشتر شبیه به نژاد Bretonnia است تا Chaos Warriors، پس اربابان افسانه‌ای همراه با جناح‌ها و مکان‌های شروع منحصر به فرد، تعداد فراوانی واحد جدید و مکانیک‌های منحصر به فرد و شدیدا متفاوت برای این نژاد در نظر گرفته شده تا ارزش تکرار و تمایز این نژاد را افزایش دهد.

به نظر شما نژاد جدید کدام نژاد جهان واهمر خواهد بود؟


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده