// دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰

مدت زمان بازی Far Cry 5 اعلام شد

درو هولمز، نویسنده ارشد بازی Far Cry 5 مدت زمان این بازی را اعلام کرد.

مدتی پیش و در جریان کنفرانس مالی کمپانی یوبی سافت، جدید‌ترین بازی سری فار کرای با نام بازی Far Cry 5 معرفی شد. پس از این تاریخ بود که کمپانی یوبی‌سافت از تصویری هنری رو‌نمایی کرد و اولین تریلر این بازی از سوی کمپانی مذکور منتشر شد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی درو هولمز، نویسنده ارشد بازی Far Cry 5، در مصاحبه با وب‌سایت Gaming Bolt، مدت زمان این بازی را اعلام کرده است.

طبق گفته‌های درو هولمز مدت زمان لازم برای به اتمام رساندن بخش داستانی بازی Far Cry 5 همانند بازی‌های قبلی مجموعه Far Cry است. این بدان معنا است که مدت زمان بازی Far Cry 5 مانند بازی Far Cry 3 و بازی Far Cry 4 در حدود ۱۵ ساعت خواهد بود. همان‌طور که اشاره شد این زمان صرفا مربوط به بخش داستانی می‌شود و به اتمام رساندن بخش‌های اضافه نظیر ماموریت‌های جانبی مسلما نیاز به زمان بیشتری دارد.

بازی Far Cry 5 در منطقه هوپ کانتی، واقع در ایالت مونتانا جریان دارد. این منطقه تحت کنترل گروهی به نام The Project at Eden’s Gate است که به دلیل خشونت‌ها و نا‌عدالتی‌ها، بازیکنان و دیگر ساکنین با نیت نابودی این گروه قیام می‌کنند. از ویژگی‌های جدید بازی Far Cry 5 می‌توان به امکان ساخت پرو‌تا‌گونیست و تعیین جنسیت و قومیت او اشاره کرد. تاثیر این موارد در داستان بازی همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

در خبر دیگری اعلام شد که حالت همکاری بازی Far Cry 5 ظاهرا فقط پیشرفت داستانی یک نفر را ثبت می‌کند. همچنین کمپانی Ubisoft علاوه بر ویدیوی گیم‌پلی جدید با حضور شخصیت نیک رای، اقدام به انتشار تریلر دیگری با محوریت همراهان بازیکن کرده است.

بازی Far Cry 5، محصول استودیو یوبی سافت مونترال (Ubisoft Montreal)، در تاریخ ۲۷ فوریه ۲۰۱۸ (۸ اسفند ۱۳۹۶) روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده