// یکشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

تریلر بازی Far Cry 5 با محوریت همراهان بازیکن [E3 2017]

یوبیسافت تریلری از گیم‌ پلی دموی بازی Far Cry 5 منتشر کرد که همراهان شخصیت اصلی این بازی را به نمایش می‌گذارد.

بر طبق تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی یوبی سافت تریلر جدیدی از دموی بازی Far Cry 5 منتشر کرده است که در نمایشگاه E3 2017 قابل بازی بود.

تریلر جدید به همراه توضیحات دَن هی، کارگردان خلاقیت، منتشر شد. این ویدیو بخشی از بازی را نشان می‌دهد که به شما اجازه می‌دهد سه همراه را برای خود در نظر بگیرید که شامل نیک‌ رای، گریس آرمسترانگ (اسنایپر) و بومر (سگ همراه) می‌شود.

نیک که به مواد منفجره مجهز شده است، به شما در نابود کردن دشمنان کمک می‌کند. در آن سو گریس با حرکات پنهانی و اسنایپر خود می‌تواند به آرامی دشمنان شما را از پای دربیاورد. سومین همراه شما سگی دوست‌داشتنی یعنی بومر است. او به دشمنانی که شما اشاره‌ کنید حمله و آنها را مشغول می‌کند و به شما اجازه می‌دهد دشمنان دیگر را در آن محدوده نابود کنید.

همچنین در تریلر می‌توانیم نگاهی به کامیون بزرگ ویدو‌میکر بیندازیم و نگاهی به سه همراه یاد شده داشته باشیم که در مبارزات به شما یاری می‌دهند.

در خبر‌های دیگر مربوط به بازی Far Cry 5، می‌توانید تریلر شخصیت نیک‌ رای و تریلری سینمایی را به همراه محتویات نسخه کالکتور این بازی در زومجی مشاهده کنید.

بازی Far Cry 5 در تاریخ ۸ اسفندماه سال جاری (۲۷ فوریه ۲۰۱۸) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر جدید را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده