نویسنده: کیان کاظمی
// چهار شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵

تصویر هنری Far Cry 5 رونمایی شد؛ زمان مدرن و احتمال وجود فرقه مذهبی در بازی

تصویر هنری بازی Far Cry 5 شخصیت‌های منفی آن را در زمانی مدرن و با موضوع احتمالی فرقه‌های مذهبی، به تصویر کشیده است.

امروز یوبی سافت در جدیدترین اخبار بازی تصویر هنری رسمی بازی Far Cry 5 را منتشر کرد که برخلاف شایعات فراوان در مورد جهان وسترن، در زمان مدرن به وقوع می‌پیوندد.

احتمالا به خاطر دارید که اوایل این هفته، یوبیسافت اعلام کرد که نسخه جدید سری Far Cry در هوپ کانتی ایالت مونتانای آمریکا به وقوع می‌پیوندد و چهار تیزر که محیط‌های جغرافیایی موجود در این منطقه را نشان می‌داد، به نمایش گذاشت.

در همین حال، تصویر هنری بازی شخصیت منفی احتمالی آن را در کنار همراهانش به نمایش گذاشته است که مشابه دیوارنگار معروف شام آخر مسیح به تصویر کشیده شده است. این رویکرد هنری به همراه کلیسایی که در پس‌زمینه تصویر به چشم می‌خورد و یک زندانی که عبارت «گناهکار» روی پشتش خالکوبی شده است، نان و جام مقدس جلوی شخصیت منفی و صلیب نقش بسته‌شده روی صورت سگ و طرح متفاوت پرچم آمریکا به طور واضح به وجود فرقه افراطی مذهبی در بازی اشاره می‌کنند.

همانطور که در بالا هم گفته شد، بازی مسلما وسترن نیست؛ چرا که پوشش شخصیت‌ها، هواپیماها و سلاح‌ها همگی مدرن هستند و نکته تحسین برانگیز اینکه ایالت مونتانا بافتی روستایی دارد که در این تصویر به زیبایی هر چه تمام‌تر به تصویر کشیده شده است.

یوبی سافت گفته است که رونمایی رسمی از بازی در تاریخ جمعه، ۲۶ مه (۵ خرداد) به وقوع خواهد پیوست. بازی Far Cry 5 برای عرضه در رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دست ساخت است و در سال مالی جاری یوبی‌سافت که در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۱۸ (۱۱ فروردین ۹۷) به اتمام می‌رسد، منتشر خواهد شد. 

در پایان می‌توانید این تصویر هنری را مشاهده کنید:

بازی Far Cry 5


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده